Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان:

ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان مستلزم حرکت از کارهای جزیره ای به اقدامات هماهنگ است

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر ضرورت انسجام و هماهنگی در فعالیت های آموزشی و پژوهشی، گفت: تحول در دانشگاه زمانی محقق می شود که از کارهای جزیره ای فاصله بگیریم و به سمت یک نظام یکپارچه و هدفمند حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان تهران، فرهاد علی پور، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در نشست تخصصی اعضای هیات علمی استان تهران، با اشاره به دغدغه‌ها و مطالبات مطرح‌شده از سوی اساتید، اظهار کرد: ما باید با دید ملی به موضوعات بنگریم، نه صرفاً در سطح استان. دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ملی است و تحولات آن باید فراتر از منطقه باشد.

وی افزود: آموزش و پژوهش در دانشگاه فرهنگیان به‌شکل جزیره‌ای پیش رفته و هنوز نتوانسته‌ایم آن‌ها را در یک ساختار هماهنگ قرار دهیم.

علی پور تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی، نبود انسجام در داده‌ها، اطلاعات و اقدامات است؛ به‌طوری‌که بسیاری از ظرفیت‌ها به دلیل ناهماهنگی‌ها مغفول مانده‌اند.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به حجم بالای درخواست‌ها و نامه‌ها، گفت: باید اولویت‌ها را مشخص و با یک طرح ملی در راستای اهداف کلان وزارت آموزش‌وپرورش حرکت کنیم.

وی از اساتید خواست با تمرکز بر پروژه‌های تأثیرگذار و کاربردی به ارتقای کیفیت آموزش معلم کمک کنند.

علی پور تأکید کرد: دانشگاه فرهنگیان با بهره‌گیری از تجارب اعضای هیات علمی و تدوین نقشه راه آموزشی، می‌تواند به الگویی برای دیگر نهادهای آموزشی کشور تبدیل شود.