Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

نقد و بررسی تدریس علوم تجربی در چارچوب سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، تدریس درس علوم تجربی با تکیه بر رویکردهای مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در نشستی تخصصی مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.

این نشست با حضور اعضای هیات علمی، کارکنان، و دانشجومعلمان علاقه‌مند به مباحث تحول در نظام تعلیم و تربیت برگزار شد.

در جریان این نشست، ساحت‌های شش‌گانه تربیت در برنامه درسی و شیوه‌های اجرایی‌سازی مفاد سند تحول در کلاس‌های درس، به‌ویژه در درس علوم تجربی، مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

استقبال بی‌نظیر از این دوره، بیانگر موفقیت روابط عمومی دانشگاه در تسهیل‌گری، عمومی‌سازی، و اطلاع‌رسانی درباره مهم‌ترین سند تحولی نظام آموزش و پرورش، یعنی سند تحول بنیادین است.