نقد و بررسی تدریس علوم تجربی در چارچوب سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، تدریس درس علوم تجربی با تکیه بر رویکردهای مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در نشستی تخصصی مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.
این نشست با حضور اعضای هیات علمی، کارکنان، و دانشجومعلمان علاقهمند به مباحث تحول در نظام تعلیم و تربیت برگزار شد.
در جریان این نشست، ساحتهای ششگانه تربیت در برنامه درسی و شیوههای اجراییسازی مفاد سند تحول در کلاسهای درس، بهویژه در درس علوم تجربی، مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت.
استقبال بینظیر از این دوره، بیانگر موفقیت روابط عمومی دانشگاه در تسهیلگری، عمومیسازی، و اطلاعرسانی درباره مهمترین سند تحولی نظام آموزش و پرورش، یعنی سند تحول بنیادین است.