Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

رسانه ها و محیطهای آموزشی-یادگیری

رسانه ها و محیطهای آموزشی - یادگیری   (Media & Educational - Learning Situations)

نویسنده : محمدحسن امیر تیموری
طرف مشارکت : دانشگاه فرهنگیان
چاپ : اول ، 1393
تعداد صفحه : 372 ص
 

در رویکردهای نوین به فرایند آموزش ــ یادگیری، فعالیتهای آموزشی معلمان از ارائه یک سویه اطلاعات به شاگردان، به فراهم سازی محیطهای مناسب برای تسهیل یادگیری آنان تغییر کرده است. رسانه های آموزشی- یادگیری، وسیله هایی برای برقراری ارتباط اند که نقشی اساسی در تبادل آراء و اطلاعات بین یادگیرندگان و معلمان، یادگیرندگان با یکدیگر و یادگیرندگان با محتوای درس ایفا می کنند. در این راستا، کتاب حاضر در دستیابی به هدف «فراهم سازی زمینه شکل گیری شناخت، توانایی و علاقه در زمینه طراحی و تولید، انتخاب و کاربرد رسانه های آموزشی ــ یادگیری»، مددکار معلمان، استادان و سایر علاقه مندان به مسائل مربوط به رسانه هاست.

فهرست :

مقدمه

فصل اول: کلیات

فصل دوم: رسانه های دیداری

فصل سوم: رسانه های شنیداری

فصل چهارم: رسانه های دیداری  شنیداری

فصل پنجم: رسانه های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)

فصل ششم: رسانه های چندحسی

فصل هفتم: انتخاب و تولید رسانه ها

سخن پایانی، آینده رسانه های آموزشی- یادگیری