Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

تأکید رئیس کمیسیون آموزش مجلس بر نقش معلمان در تربیت نسل بهره ور و پیشرو

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «علم راه رسیدن به ثروت و پیشرفت کشور است»، بر لزوم آموزش بهره وری به نسل جدید توسط معلمان آینده تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، روز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه در آیین استقبال از نودانشجومعلمان که در پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به جایگاه ارزشمند حرفه معلمی عنوان کرد: در حال سپری کردن چهلمین سال از عمر معلمی‌ام هستم؛ معلمی را با عشق آغاز کردم و هنوز با عشق در کلاس‌های دانشگاه تهران تدریس می‌کنم.
وی با تأکید بر حمایت مجلس از جامعه فرهنگیان کشور بیان کرد: در کمیسیون آموزش، همواره مدافع و پشتیبان معلمان ایران هستیم. امروز در نظام تعلیم و تربیت کشور، تغییر بزرگی در راه است؛ در قانون جدید آموزش و پرورش، آموزش رسمی از سنین ۵ و ۶ سالگی و تحت حکمرانی دولت آغاز خواهد شد، چراکه یافته‌های علمی جدید بر ضرورت آموزش در این دوران تأکید دارند.
منادی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم کشور در حوزه علم و فناوری گفت: امروز ایران توان ساخت سرورهای پیشرفته را دارد؛ در حوزه‌هایی همچون داروسازی و نانوتکنولوژی، دانشجویان ما با ایده‌های خود به ثروت می‌رسند و ثابت کرده‌اند که علم می‌تواند سرچشمه ثروت باشد. در جنگ‌های اخیر نیز تنها نظامیان نبودند که از کشور دفاع کردند، بلکه علم و دانش فرزندان این سرزمین بود که در کنار آنان ایستاد و دشمن را با موشک‌های نقطه‌زن طراحی‌شده توسط دانشمندان ایرانی، از پا درآورد.
وی گفن مهم‌ترین رسالت شما دانشجومعلمان این است که بیاموزید چگونه می‌توان بهره‌وری را به دانش‌آموزان آموزش داد و افزود: اگر بتوانید مفهوم بهره‌وری را به درستی منتقل کنید، قطعاً معلمان موفقی خواهید بود.

منادی در پایان خطاب به دانشجومعلمان گفت: برای رضای خدا به کلاس درس بروید؛ کلاس درس جایگاهی مقدس است. معلمی فقط یک شغل نیست، بلکه رسالتی الهی است که با عشق، ایمان و تلاش معنا پیدا می‌کند.