Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

آغاز به کار کارگروه بازنگری در شاخص ها و فرایندهای ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

کارگروه بازنگری در شاخص ها و فرایندهای ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی با هدف هم سوسازی نظام ارزیابی با مأموریت های تحولی دانشگاه فرهنگیان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، این کارگروه با هدف بازنگری در شاخص‌ها و فرایندهای ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی و هم‌سوسازی آن با مأموریت‌های تحولی دانشگاه فرهنگیان آغاز به کار کرده است.

ساجد یعقوب‌نژاد، سرپرست مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه، در نخستین جلسه این کارگروه با تأکید بر ضرورت تحول در نظام ارزیابی اعضای هیأت علمی عنوان کرد: الگوی جدید باید بر مبنای مأموریت‌های ویژه دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم، تربیت هویت‌مدار و مرجعیت علمی در تعلیم‌وتربیت طراحی شود و زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و تربیتی را فراهم کند.

وی همچنین با تأکید بر مشارکت فعال اعضای هیأت علمی و بهره‌گیری از تجارب کارشناسان و نهادهای مرتبط در تدوین این الگو افزود: هدف نهایی، طراحی الگویی کارآمد، عادلانه و مأموریت‌محور است که بتواند ضمن شناسایی ظرفیت‌های فردی و گروهی اعضای هیأت علمی، به رشد و تعالی دانشگاه در مسیر مأموریت‌های ملی آن کمک کند.