Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

رتبه سوم دست سازه های آموزشی در بخش دانشجومعلمان- خانم مهسا توسلی

 

 

معرفی محصول فناورانه:

    مدار یادگیری، یک ابزار آموزشی تعاملی است که با هدف تقویت یادگیری فعال و پرورش فرآیندهای شناختی دانش‌آموزان طراحی شده است.

    این اثر با تکیه بر اصول یادگیری تجربی و بازخورد آنی، تلاش می‌کند روند آموزش را از قالب سنتیِ انتقال یک‌سویه‌ی اطلاعات و حفظ‌محوری، به فرآیندی مبتنی بر تجربه‌ی عملی، کشف و مشارکت فعال یادگیرنده تبدیل کند. ساختار این ابزار شامل یک مدار الکتریکی است که با اتصال صحیح سؤال و پاسخ، چراغ و زنگ هشدار آن فعال می‌شود. این بازخورد فوری باعث می‌شود دانش‌آموز بدون ترس از اشتباه، پاسخ‌های خود را بازآزمایی، تحلیل و اصلاح کند و زمینه‌ساز رشد تفکر تحلیلی و خودارزیابی در یادگیرندگان شود.                                                           

     مدار یادگیری از نظر آموزشی، زمینه‌ی یادگیری تطبیقی و خودتنظیمی را فراهم می‌کند و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد بدون وابستگی به معلم، پاسخ‌های خود را اصلاح و تقویت کنند. این ابزار به‌دلیل انعطاف‌پذیری آموزشی بالا، قابلیت انطباق با پایه‌ها و موضوعات گوناگون درسی را دارد و می‌تواند در قالب بازی‌های یادگیری، ارزشیابی حین تدریس و فعالیت‌های گروهی مورد استفاده قرار گیرد. در مجموع، «مدار یادگیری» با افزایش انگیزه‌ی درونی، تمرکز پایدار، مهارت حل مسئله و درک عمیق مفاهیم درسی، رویکردی کارآمد برای ارتقای کیفیت فرایند یاددهی–یادگیری و افزایش مشارکت فعال دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

                                                                                                 

 

رتبه سوم دست‌سازه‌های آموزشی

در بخش دانشجومعلمان

مهسا توسلی

  •  

نوع محصول فناورانه:

دست‌سازه آموزشی

عنوان محصول فناورانه:

دست‌سازه مدار یادگیری

سوابق تحصیلی:

کارشناسی ارشد:

بیوشیمی بالینی- دانشگاه آزاد اسلامی

(در حال تحصیل)

  •  

آموزش ابتدایی(در حال تحصیل)

محل خدمت:

تهران - پردیس زینبیه - مرکز ورامین