Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

رتبه اول اپلیکیشن ها و بازی های آموزشی در بخش دانشجومعلمان- آقای سینا علی محمدی

 

 

 

معرفی محصول فناورانه:

     این بازی آموزشی - رقابتی با بهره‌گیری از اصول روان‌شناسی یادگیری (گیمیفیکیشن، تقویت مثبت، رقابت سالم و جریان لذت) طراحی شده تا مشکل «حفظ خشک و خسته‌کننده جدول ضرب» را برای دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم دبستان به‌طور کامل حل کند. هدف اصلی، تبدیل یادگیری جدول ضرب از یک تکلیف اجباری به تجربه‌ای اعتیادآور، لذت‌بخش و پایدار است.

   این بازی  برای انعطاف پذیری و سادگی با استفاده از ترکیب زبان های b4a  و php  تولید شده و در آن حریم خصوصی دانش آموزان به صورت کامل رعایت شده ، همچنین لیگ بندی عادلانه برای رقابت بهتر افزوده شده است تا به همراه آموزش ویدیویی (موثر و مفید هر جلسه زیر 10 دقیقه) تجربه یادگیری لذت بخش تری به دانش آموزان ارائه دهد.

    برای استمرار یادگیری، در پایان هر فصل رقابتی، به سه نفر برتر هر لیگ مدال طلا/ نقره/ برنز و نشان‌های دیجیتال (Badge) اعطا می‌گردد.

    این بازی تا کنون روی 100 دانش آموز به صورت مطلوب سنجیده شده و به صورت محسوس کاهش زمان صرف شده برای یادگیری جدول ضرب در آنها مشاهده گردیده است.

 

 

رتبه اول اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آموزشی

 در بخش دانشجومعلمان

سینا علی محمدی

 دانشجومعلم

نوع محصول فناورانه:

بازی آموزشی

عنوان محصول فناورانه:

بازی جدول ضرب

سوابق تحصیلی:

کارشناسی:

آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان

(در حال تحصیل)

محل خدمت:

آذربایجان شرقی – پردیس علامه امینی تبریز