دکتر کیانی معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دوره آموزشی معاونان مدیر گروه و استادان معارف اسلامی:
ایمان و اعتقاد راسخ به نقش تربیت معلم در جامعه، همدلی، همخوانی، هم افزایی، آرمانخواهی، فداکاری، شایسته خواهی و توسعه نیروی انسانی؛ عناصر مهم در ارتقا کارآمدی امر خطیر تربیت معلم
دکتر کیانی معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، سخنران بعدی نخستین دوره توجیهی و دومین دوره آموزشی و کارگاه دانش افزایی و بالندگی حرفه ای معاونان مدیر گروه و استادان معارف اسلامی بود.
وی، با اشاره به اهمیت بنیادین گروه معارف اسلامی، نقش و جایگاه استادان و مدرسان معارف اسلامی در جذب مخاطبان را مورد تأکید قرار داد و ضمن تبیین چگونگی تشکیل معاونت نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت افزود: دانشگاه فرهنگیان، اولین دانشگاهی است که به منظور تضمین کیفیت، این معاونت را تشکیل داده است.
وی با اشاره به نحوه جذب همکاران این معاونت در سازمان مرکزی و پردیس ها از طریق آزمون و شناسایی افراد مستعد در میان کارکنان رسمی سازمان مرکزی و پردیس ها .... آموزش و پرورش در سراسر کشور بر نقش و جایگاه ارزیابی در تضمین کیفیت و اهمیت آن در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و افزود: سرپرست دانشگاه، اولین فرد و حوزه ای، بود که داوطلب انجام ارزیابی مورد مسئولیت این معاونت گردید.
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه به چگونگی شکل گیری سه بخش در این معاونت اشاره کرد و افزود: مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی، مدیریت بالندگی حرفه ای و دفتر نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی سه بخش این معاوت هستند و در ادامه به ضرورت سنجش وضع موجود پردیس ها از نظر دانشجو معلمان سراسر کشور که از طریق پرسش نامه111گزینه ای تاکید کرد. دکتر کیانی همچنین با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیرامون بررسی صلاحیت استادان و محتوای دروس تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان، لزوم سنجش در این زمینه را نیز امری ضروری دانست.
وی ایمان و اعتقاد راسخ به نقش تربیت معلم در جامعه، همدلی، همخوانی، هم افزایی، آرمانخواهی، فداکاری، شایسته خواهی و توسعه نیروی انسانی را عناصر مهم در ارتقا کارآمدی امر خطیر تربیت معلم در عصر حاضر و در دانشگاه فرهنگیان برشمرد.
دکتر کیانی با اشاره به ماهیت و نقش اعضای گروه معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان، وجود صرف یک معاون در پردیس های دانشگاه برای ارتقا و شکوفایی نقش این گروه را ناکافی دانست و خاطرنشان کرد: استادان معارف اسلامی در این راستا می توانند جبران کننده کمبوده های موجود باشند.