Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان:

تعامل مدیران پردیس ها و ادارات کل آموزش و پرورش از جمله مهمترین اهداف دانشگاه فرهنگیان است

&nbsp معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در مراسم توانمندسازی پردیس های دانشگاه فرهنگیان که با حضور وزیرآموزش و پرورش، شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل و معاونان پژوهش و برنامه ریزی و منابع انسانی ادارات کل آموزش و پرورش استانها، روسا و مدرسان عضو کمیته های هیات امنای استانی پردیس های سراسر کشور در پردیس نسیبه تهران برگزار شد، گفت:تشکیل کمیته های استانی بر اساس بند چهارم ماده 8&nbsp از جمله وظایفی است که برای هیأت امنای دانشگاه تعریف شده است.&nbsp مدیران دانشگاه فرهنگیان و ادارات ک

 

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در مراسم توانمندسازی پردیس های دانشگاه فرهنگیان که با حضور وزیرآموزش و پرورش، شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل و معاونان پژوهش و برنامه ریزی و منابع انسانی ادارات کل آموزش و پرورش استانها، روسا و مدرسان عضو کمیته های هیات امنای استانی پردیس های سراسر کشور در پردیس نسیبه تهران برگزار شد، گفت:تشکیل کمیته های استانی بر اساس بند چهارم ماده 8  از جمله وظایفی است که برای هیأت امنای دانشگاه تعریف شده است.  مدیران دانشگاه فرهنگیان و ادارات کل آموزش و پرورش استان ها تاکنون تعامل مفیدی داشته اند که این همایش، زمینه تداوم این تعامل در راستای تحقق هدف اصلی این دانشگاه یعنی تربیت معلم را دو چندان می کند.

 وی افزود: تشکیل هیأت امنای استانی به عنوان یکی ازبندهای اساسنامه و از جمله وظایف هیات امنای دانشگاه فرهنگیان دیده شده و هر چه جلوتر  می رویم؛ افق زیباتری را در راستای  تحقق اهداف مشاهده می کنیم.

رحمانی ادامه داد: ضرورت تعامل ادارات کل آموزش و پرورش استانها،  جزو خواسته های موکد روسای پردیس ها بوده و هدف همایش امروز جهت هماهنگی های فزونتر و تشدید می باشد.

وی در ادامه به بخش دوم برنامه در عصر دوشنبه 20 آذرماه اشاره کرد و افزود:  در این بخش،  فضایی برای مدیران کل آموزش و پرورش و روسای  پردیس ها و اعضای کمیته های هیأت امنای استانی دانشگاه فرهنگیان هر استان در نظر گرفته شده و اولین جلسه کمیته هیأت امنای هر استان به صورت نمادین تشکیل می شود و مدیران درباره تعاملاتی که خواهند داشت با یکدیگر به گفتگو می پردازند. در پایان نیز صورت جلسه هر استان تهیه و در هر کمیته، یک نفر از مدیران به عنوان دبیر هیأت امنا معرفی می شود.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: این جلسه فرصت مغتنمی است تا خود را برای ورود 25 هزار دانشجوی تربیت معلم آماده کنیم که  به عنوان نیروهای جوان و خوش بین، معلمی را با جایگاهی که در تعلیم و تربیت و آموزه های دینی ما دارد، انتخاب کرده اند.

وی با تاکید بر تلاش، زحمت و پیگیری مدیران روسای پردیس ها گفت:  با وجود همه تلاشها، بدیهی است کماکان نارسایی هایی با وجود شدت وضعف وجود داشته باشد که باید در صدد رفع آن باشیم.

 رحمانی، کمبود  فضا، اعم از فضای آموزشی، خوابگاهی و رفاهی را از جمله مشکلات موجود برشمرد و گفت:  سیاست دانشگاه فرهنگیان این است که تربیت معلم را در فضای شبانه روزی محقق کند..

 وی با اشاره به این مهم (اصل شبانه روزی)  به عنوان  ویژگی شاخص دانشگاه فرهنگیان نسبت به دیگر دانشگاه هاگفت: موضوعی که پیش روی،  بحث فضاست که امسال باید تلاش کنیم از حداقل ها به نحو مطلوبی استفاده کرده، برای سال های آینده،  فضایی متناسب با شأن دانشجو معلمان و دانشگاه فرهنگیان ایجاد کنیم که نزدیک به استاندارد باشد.