Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

دکتر ساکی در چهارمین اجلاس سراسری معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه در بابلسر :
آموزش شناسی و پژوهش شناسی پیش نیاز مدیریت آموزش و پژوهش است.

در چهارمین روز اجلاس سراسری معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه  در بابلسر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در سخنانی به تشریح  رسالت و اقتضایات حرفه معاونان و همچنین برنامه ها و سیاست های دانشگاه در حوزه پژوهش پرداخت . ایشان با بیان ویژگیهای آموزش و پژوهش اثربخش ، کارکرد این دو مفهوم را در هم تنیده و یکپارچه دانستند که با همراهی هم و در مسیر نیل به محیطهای آموزشی یادگیری پسند ،  توسعه یادگیری و ارزش افزوده در میان یادگیرندگان را موجب می شوند . دکتر ساکی با توجه به پیچیدگیهای آموزش ، آموزشگری را بدون پژوهشگری کم اثر دانستند و بر ضرورت کسب دانش آموزش شناسی و پژوهش شناسی در میان معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه تاکید نمودند . معاون پژوهش و فناوری تامل و حساسیت نسبت به کارکردها ، فرایندها و نتایج آموزش  را مبنایی اساسی برای ورود به حوزه آموزش شناسی و پژوهش شناسی ذکر نمودند .
دکتر ساکی در تشریح سیاست ها ، برنامه ها و فعالیتهای دانشگاه در حوزه پژوهش ، اصل را بر واگذاری حداکثری اختیارات با تکیه بر استانداردها و استفاده ااز مکانیزمهای نظارت و پشتیبانی دانستند . در این جلسه  که با حضور مدیران حوزه پژوهش برگزار شد ضمن تشریح نظامنامه های پژوهانه و انتشارات به سوالات حاضرین پاسخ داده شد .