Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دکتر ساکی در چهارمین اجلاس سراسری معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه در بابلسر :

آموزش شناسی و پژوهش شناسی پیش نیاز مدیریت آموزش و پژوهش

در چهارمین روز اجلاس سراسری معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه  در بابلسر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در سخنانی به تشریح  رسالت و اقتضائات حرفه معاونان و همچنین برنامه ها و سیاست های دانشگاه در حوزه پژوهش پرداخت.

  وی، با بیان ویژگی های آموزش و پژوهش اثربخش، کارکرد این دو مفهوم را در هم تنیده و یکپارچه دانست که با همراهی هم و در مسیر نیل به محیط های آموزشی یادگیری پسند،  توسعه یادگیری و ارزش افزوده در میان یادگیرندگان را موجب می شوند.

دکتر ساکی با توجه به پیچیدگی های آموزش، آموزشگری را بدون پژوهشگری کم اثر دانست و بر ضرورت کسب دانش آموزش شناسی و پژوهش شناسی در میان معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه تاکید نمود.

معاون پژوهش و فناوری تامل و حساسیت نسبت به کارکردها، فرایندها و نتایج آموزش  را مبنایی اساسی برای ورود به حوزه آموزش شناسی و پژوهش شناسی ذکر کرد.

دکتر ساکی در تشریح سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های دانشگاه در حوزه پژوهش، اصل را بر واگذاری حداکثری اختیارات با تکیه بر استانداردها و استفاده از مکانیزم های نظارت و پشتیبانی دانست.

در این جلسه  که با حضور مدیران حوزه پژوهش برگزار شد، ضمن تشریح نظامنامه های پژوهانه و انتشارات به پرسش های حاضرین پاسخ داده شد.