گفتگو با مدیر کل پشتیبانی و رفاه پیرامون شرایط و تسهیلات بیمه جدید همکاران
دکتر علی نژاد، مدیر کل پشتیبانی و رفاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان پیرامون فرآیند انتخاب بیمه آرمان گفت: در راستای ارائه خدمات هر چه مطلوبتر به همکاران و بررسی نواقص احتمالی در برخی تسهیلات، در فروردین ماه سال جاری نظر سنجی از همکاران استان ها پیرامون بیمه انجام شد، در این نظر سنجی مواردی مورد نقد همکاران بود از جمله اینکه
تعرفه پرداختی این بیمه متناسب با افزایش بهای خدمات به روز نشده
تاخیر در بازپرداخت مبالغ پرداختی همکاران
برآورده نشدن برخی خواسته های همکاران
فقدان مجوز از بیمه مرکزی
موارد مذکور به همراه ضرورت استقلال سازمانی باعث شد به این سمت برویم که از شرکت هایی که در زمینه بیمه از اعتبار مناسبی برخوردار بودند دعوت کنیم و با مدیران و مسئولان آنان به گفتگو بپردازیم.
مدیر کل پشتیبانی و رفاه پیرامون چگونگی انتخاب بیمه آرمان گفت: در ادامه این مسیر از 12 شرکت دعوت شد تا مطالعاتی روی بیمه های مختلف انجام دهند در نهایت تصمیم به برگزاری مناقصه شد و بیمه آرمان توانست با پایین ترین مبلغ پیشنهادی در مناقصه انتخاب شود و دانشگاه توانست قرارداد خوبی با این بیمه تنظیم کند.
وی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود هفتاد و دو درصد از کارکنان دانشگاه تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند و مراحل تنظیم و صدور کارت بیمه در حال انجام است.
دکتر علی نژاد: علت تاخیر در صدور کارت بیمه را دقت ویژه در ثبت اطلاعات همکاران عنوان کرد.
وی افزود: از ویژگی های مثبت این بیمه می توان به پرداخت هزینه های درمانی همکاران پس از یک هفته از تکمیل مدارک، تحت نظارت بیمه مرکزی بودن، طرف قرار داد بودن با بسیاری از بیمارستان های خصوصی و تخصصی ...اشاره کرد.
مدیر کل پشتیبانی و رفاه دریایان اظهار امیدواری کرد: همکاران همواره در صحت و سلامت بوده و این بیمه بتواند انتظارات مورد نظر و رفاه حال همکاران را برآورده سازد.