آغاز به کار سامانه تکریم مردم و رسیدگی به شکایات
اداره کل حقوقی دانشگاه فرهنگیان طی اطلاعیه ای آغاز به کار سامانه تکریم مردم و رسیدگی به شکایات دانشگاه را اعلام کرد؛ در این اطلاعیه آمده است: با تأییدات الهی و به همت مدیریت عالی دانشگاه، این سامانه به منظور تسهیل دسترسی و ارتباط عموم به ویژه دانشجویان عزیز، اولیای محترم آنان، اعضای هیات علمی و کارکنان گرامی دانشگاه با سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و مدیریت های استانی، با هدف ارتقای سلامت اداری، افزایش پاسخگویی و تأمین اجرای صحیح قوانین و مقررات و بهبود عملکرد دانشگاه راه اندازی شده است. نظر به گستردگی پردیس ها و واحدهای آموزشی تابعه در سراسر کشور، دریافت مکانیزه و غیر حضوری نظرات، پیشنهادات، شکایات و پاسخگویی به ذینفعان دانشگاه امری ضروری است.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: چنانچه از نحوه ارائه خدمات و انجام فعالیت ها، نقض قوانین و مقررات، عدم انجام وظیفه به نحو صحیح و قانونی...، شکایتی داشته و یا ذینفع آن می باشید و یا اینکه در مسیر اعتلای نام، جایگاه و نیز کمک به تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان، هرگونه پیشنهاد یا انتقادی دارید؛ می توانید از طریق این سامانه پیام مورد نظر خود را تنظیم نموده و از روند پیگیری یا نتیجه آن مطلع شوید.