Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
با حضوردکتر تاجیک اسماعیلی، قائم مقام سرپرست دانشگاه فرهنگیان برگزار شد:

آیین تکریم و معارفه سرپرست مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران

آیین تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران به ترتیب دکتر انصاری راد و دکتر آزادی با حضور دکتر عزیزالله تاجیک اسمعیلی، قائم مقام دانشگاه فرهنگیان و سرپرست مدیریت امور استان تهران، جمعی از سرپرستان و مسؤلان پردیس های استان تهران، اساتید و دانشجو معلمان این مرکز برگزار شد.

دکتر تاجیک اسمعیلی، قائم مقام دانشگاه فرهنگیان و سرپرست مدیریت امور پردیس های استان تهران در این مراسم علم و دانش را عامل رشد و باروری اقتصاد و فرهنگ یک کشور دانست و افزود: در جامعه ای که علم و دانش ارزش والایی دارد، آن جامعه موفق بوده و پیشرفت خواهد کرد و دانشگاه فرهنگیان رسالت تولید علم و دانش را دارد.

سرپرست مدیریت امور پردیس های استان تهران با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد دانشگاه، گفت: این دانشگاه با توجه به نیازها، پتانسیل مالی، فکری، آموزشی قوی می خواهد و باید با تجمیع امکانات، از موازی کاری پرهیز و با امکانات  موجود حداکثر بهره برداری صورت گیرد؛ وی مهم ترین اقتضای یک محیط علمی را هم فکری و مشارکت برشمرد و تصریح کرد: در ساختارهای علمی و دانشگاهی نباید صرفا به موضوع تمرکز و عدم تمرکز معطوف شد و نیاز به هماهنگی، مشورت و اجماع است؛ نقد و یا نظر استادی که صرفا تدریس می کند در بحث مدیریت بسیار کارگشا است؛ باید اصل مشورت و شورا مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر نهادینه شدن مشورت و دور اندیشی، افزود: موضوع انتخابات شورای صنفی دانشجومعلمان و نشست با منتخبان این شورا از اولین اقدامات  در مدیریت استان تهران است؛ چرا که مشارکت دانشجو معلمان در پیشبرد اهداف دانشگاه فرهنگیان و استفاده بهینه و مطلوب از این پتانسیل باید نصب العین مدیران قرار گیرد تا رسالت مهم تربیت معلم، به بهترین شکل صورت گیرد.

شایان ذکر است، سخنرانی سرپرستان سابق و جدید مرکز شهید بهستی تهران پیرامون مطالبه گری و شایستگی های اخلاقی و رفتاری دانشجو معلمان، همچنین،  توجه به بهره وری با تکیه بر سه اصل اقتدار، اختیار و اعتبار از دیگر بخش های این آیین بود.