Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
برگزاری دوره ی آموزشی سامانه آموزشی – دانشجویی مروارید

در مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

دوره ی آموزشی سامانه آموزشی &ndash دانشجویی مروارید،&nbspویژه ی کاربران مناطق 8 و 9، یکشنبه 17/10/91 در مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل با حضور خانم ها حسینی و شهابی از حوزه معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان و مهندس خانلو، مدرس این دوره برگزار شد. در آغاز این دوره، رشیدی، مسؤول مرکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی بابل، تأسیس دانشگاه فرهنگیان را نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش برای پدید آمدن تحولی جدید در تأمین و تربیت نیروی انسانی کارآمد دانست و گفت: عنصر مهم در ایجاد هر گونه تحول در

دوره ی آموزشی سامانه آموزشی – دانشجویی مروارید، ویژه ی کاربران مناطق 8 و 9، یکشنبه 17/10/91 در مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل با حضور خانم ها حسینی و شهابی از حوزه معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان و مهندس خانلو، مدرس این دوره برگزار شد.

در آغاز این دوره، رشیدی، مسؤول مرکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی بابل، تأسیس دانشگاه فرهنگیان را نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش برای پدید آمدن تحولی جدید در تأمین و تربیت نیروی انسانی کارآمد دانست و گفت: عنصر مهم در ایجاد هر گونه تحول در عرصه تعلیم و تربیت، معلم است و بهترین اهداف، ساختار و محتوا بدون حضور معلم کارآمد،ن اقص و کم اثر خواهد ماند.

وی افزود به همین خاطر معلم و مراکز تربیت معلم  همواره مورد طمع دشمنان بوده است.

رشیدی، 17 دی ماه سال 1314 را یادآور رویداد ضد فرهنگی کشف حجاب در ایران برشمرد و گفت: آغاز این حرکت در دانشسرای مقدماتی تهران با حضور شاه و خانواده او کلید زده شد، زیرا از دیرباز می دانستند معلم فردی اثرگذار است و لذا خواستند از نفوذ معنوی و اثرات تعلیمی و تربیتی آن استفاده کنند.

وی افزود: امروزه بحمدالله مسؤولین با کفایت دانشگاه، در صدد ایجاد زیر ساخت های لازم برای رسیدن به استانداردهای دانشگاهی هستند. از جمله ی این اقدامات، تهیه ی زیرساخت های لازم و طراحی و ایجاد سامانه های الکترونیکی ( آموزشی و اداری) و گام برداشتن در جهت هوشمندسازی پردیس ها و مراکز آموزش عالی فرهنگیان است و در این راستا، سامانه مروارید، نیز ظرفیت های زیادی دارد که برای اساتید و دانشجویان به خوبی شناخته شده نیست، بنابراین  باید برای آموزش و اطلاع رسانی بیشتر تلاش گردد.