Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
اولین نشست صمیمی سرپرست معاونت اداری، مالی دانشگاه فرهنگیان با کارکنان شاغل در این معاونت؛

دکتر رنجبرزاده : تکریم ارباب رجوع در سازمان مرکزی، باید از اصول اساسی و رفتاری سازمان مرکزی باشد.

دکتر رنجبرزاده، سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه فرهنگیان، در جمع همکاران شاغل در این معاونت، پیرامون مواضع، چشم اندازها، رسالت و اهداف سازمان مرکزی دانشگاه مطالبی ایراد نمود. وی، نقش مهم فرماندهی، هدایت گری و به عبارتی برنامه های راهبردی و سیاست ها و خط مشی های پردیس های کشور را توجه به استفاده از افکار و ایده ها، روش و برنامه ی نیروهای توانمند سازمان مرکزی عنوان نمود و خواستار الگو بودن همه افراد سازمان در تمام زمینه های مدیریتی و برنامه ریزی شد. سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه

دکتر رنجبرزاده، سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه فرهنگیان، در جمع همکاران شاغل در این معاونت، پیرامون مواضع، چشم اندازها، رسالت و اهداف سازمان مرکزی دانشگاه مطالبی ایراد نمود.

وی، نقش مهم فرماندهی، هدایت گری و به عبارتی برنامه های راهبردی و سیاست ها و خط مشی های پردیس های کشور را توجه به استفاده از افکار و ایده ها، روش و برنامه ی نیروهای توانمند سازمان مرکزی عنوان نمود و خواستار الگو بودن همه افراد سازمان در تمام زمینه های مدیریتی و برنامه ریزی شد.

سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه فرهنگیان در پایان خاطر نشان کرد: اهدافی برای دانشگاه ترسیم شده است و ما هر کدام در تلاش هستیم که اهداف والای دانشگاه را ارتقاء دهیم، ولی بدانید مجموعه ای که امروز مسؤولیت دانشگاه را پذیرفته اند، با علم و اطلاع از اینکه دانشگاه در حال راه اندازی است و با علم بر مشکلات و چالش های خاص خود به میدان آمده اند و به عبارتی هر کدام ضمن استفاده از تجربیات و توانمندی های خود، تمام تلاششان را به کار خواهند بست، لذا همه باید مراقبت کنیم به هم کمک کنیم تا کارها پیش برود و در این میان، تکریم ارباب رجوع در سازمان مرکزی، باید از اصول اساسی و رفتاری سازمان  باشد.