Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

دکتر ساکی در مراسم اختتامیه کارگاه کشوری تربیت مدرس ارزیابی مدرسه در برنامه تعالی مدیریت:
ارزیابی بمثابه ابزاری برای توسعه کیفیت در نظرگرفته شود

جلسه اختتامیه کارگاه کشوری تربیت مدرس ارزیابی برنامه تعالی مدیریت مدرسه با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه  ، دکتر محبی مدیرکل متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش و سایر اعضاء کمیته علمی ارزیابی  برگزار شد  . در این جلسه دکتر ساکی با تشریح مجموعه اقدامات دانشگاه برای نیل به یک ارزیابی منصفانه ، از مدرسان ارزیابی خواست تا از ارزیابی بمثابه ابزاری برای توسعه کیفیت استفاده نمایند و از القای ارزیابی بعنوان ابزاری برای عیبجویی و مچ گیری پرهیز شود . معاون پژوهش و فناوری دانشگاه توسعه گفتمان برای ارزیابی و کیفیت مدارس را از اهداف اجرای این دوره برشمردند و تاکید نمودند سازوکاهایی برای جلوگیری از قطع ارتباط فکری بین دانشگاه و مدرسان پیش بینی خواهد شد که از جمله آنها تمهید سایت اطلاع رسانی ارزیابی و همچنین راه اندازی تالار مجازی گفتگوی ارزیابان با بهره گیری از ظرفیت فرهنگیادا در دانشگاه است . دکتر ساکی همچنین نقش خلاقیت وژرف اندیشی ارزیابان را در نیل به کیفیت ارزیابی مهم دانستند و ضمن وابسته شمردن ارزیابی به مستندات معتبر ، نقش درک خلاقانه ارزیاب را از محیط مدرسه تحت ارزیابی مورد تاکید قرار دادند . معاون پژوهش و فناوری  با تکیه بر استمرار نظارت ضمنی دانشگاه بر روند برنامه  ارزیابی مدارس تحت پوشش، به پیگیری رعایت ملاکها بعنوان معیار انتخاب ارزیابان نهایی از سوی دانشگاه اشاره نمودند .