Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دکتر ساکی در مراسم اختتامیه کارگاه کشوری تربیت مدرس ارزیابی مدرسه در برنامه تعالی مدیریت:

ارزیابی به مثابه ابزاری برای توسعه کیفیت در نظرگرفته شود

جلسه اختتامیه کارگاه کشوری تربیت مدرس ارزیابی برنامه تعالی مدیریت مدرسه با حضور دکتر ساکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر محبی مدیرکل متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش و سایر اعضاء کمیته علمی ارزیابی  برگزار شد.

در این جلسه دکتر ساکی با تشریح مجموعه اقدامات دانشگاه برای نیل به یک ارزیابی منصفانه، از مدرسان ارزیابی خواست تا از ارزیابی به مثابه ابزاری برای توسعه کیفیت استفاده نمایند و از القای ارزیابی به عنوان ابزاری برای عیب جویی و مچ گیری پرهیز شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، توسعه گفتمان برای ارزیابی و کیفیت مدارس را از اهداف اجرای این دوره برشمرد و تاکید کرد: ساز وکاهایی برای جلوگیری از قطع ارتباط فکری بین دانشگاه و مدرسان پیش بینی خواهد شد که از جمله آنها تمهید سایت اطلاع رسانی ارزیابی و همچنین راه اندازی تالار مجازی گفتگوی ارزیابان با بهره گیری از ظرفیت فرهنگیادا در دانشگاه است.

دکتر ساکی همچنین نقش خلاقیت و ژرف اندیشی ارزیابان را در نیل به کیفیت ارزیابی مهم دانست و ضمن وابسته شمردن ارزیابی به مستندات معتبر، نقش درک خلاقانه ارزیاب را از محیط مدرسه تحت ارزیابی مورد تاکید قرار داد.

معاون پژوهش و فناوری  با تکیه بر استمرار نظارت ضمنی دانشگاه بر روند برنامه  ارزیابی مدارس تحت پوشش، به پیگیری رعایت ملاکها به عنوان معیار انتخاب ارزیابان نهایی از سوی دانشگاه اشاره کرد.