Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

برگزاری جلسه هماهنگی اداره کل امور مالی و اداره کل امور پشتیبانی ورفاه در دفتر معاونت

جلسه هماهنگی اداره کل امور مالی و اداره کل امور پشتیبانی ورفاه با حضور معاون محترم طرح و و برنامه و توسعه جناب آقای دکتر خاکی در روز شنبه مورخ 94/11/25 در دفتر معاونت تشکیل گردید . در این جلسه مدیر کل محترم پشتیبانی سرکار خانم دکتر علی نژاد پس از ارائه گزارش از روند اجرایی ، در زمینه  مشکلات موجود در پیگیری اسناد مالی مطالبی را ذکر نمودند. سپس جناب آقای چناری مدیر کل محترم امور مالی ضمن ارائه گزارش از روند رسیدگی به اسناد، راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارائه نمودند.

در پایان دکتر خاکی معاون محترم توسعه مدیریت ضمن تشکر از مدیران و روسای ادارت شرکت کننده درخواست نمودند که هماهنگی این دو اداره کل بیشتر از قبل باشد تا کارها سریعتر انجام گیرد.