Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

دکتر ساکی در نشست کشوری کارشناس مسوولان گروههای آموزشی متوسطه:
ترویج گفتمان آموزش و یادگیری، مهمترین اقدام برای نیل به تعالی در مدرسه

نشست کشوری کارشناس مسوولان گروههای آموزشی متوسطه با محوریت تعالی مدیریت مدرسه در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد . معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در این نشست گروههای آموزشی را پیشگامان توسعه کیفیت در مدارس معرفی نمود . ایشان محصول مدرسه را یاددهی – یادگیری و رشد و پیشرفت دانستد که انجام آن منوط به برخورداری عوامل و کارگزاران آموزشی از جایگاه و ماهیت آموزش و یادگیری دانست . دکتر ساکی اضافه نمودند،  اگر کارگزاران آموزشی ، مدیران و معلمان از دانش بایسته آموزشی برخوردار نباشند ،  مدرسه به پیشرفت و تعالی مورد انتظاردست نخواهد یافت و حرکت بدون علم و آگاهی می تواند نقشی معکوس بر فرایند یاددهی – یادگیری داشته باشد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با ذکر کاستیهای عملکردی در مدارس ، برنامه تعالی مدیریت مدرسه را فرصتی برای مواجهه با آنها دانست که باید شرایط لازم را برای آزمون شانس آن در جریان اجرا فراهم نمود . دکتر ساکی ترویج گفتمان بحث باره تدریس و یادگیری را بمثابه مهمترین اقدام برای حرکت در جهت نیل به فرهنگ یاددهی – یادگیری دانست که به تایید پژوهشهای انجام گرفته ، محور نیل به توسعه و تعالی مدارس تلقی می شود . ایشان افزایش حساسیت عمومی را نسبت به مسایل تعلیم و تربیت ، گامی مهم در حل مسایل نظام آموزشی دانستند . معاون پژوهش و فناوری استفاده از ظرفیت اولیاء دانش آموزان در مسیر کیفیت زایی آموزشی بسیار مهم تلقی نمودند که در مدارس ما کمتر به آن اشاره می نمودند . در این جلسه دکتر ساکی با اشاره به برنامه های تحولی دانشگاه به سوالات حاضرین پاسخ دادند .