یادگیری برای تدریس در آموزش عالی
تالیف: پال رمزدن
ترجمه : عبدالرحیم نوه ابراهیم
ناشر: دانشگاه فرهنگیان
چاپ اول: 1394
این کتاب کلاسیک رهنمودهای عملی و کاربردی را مبانی و اصول نظری به هم می آمیزد تا الگوی الهام بخش و منحصر به فردی برای یادگیری و تدریس در آموزش عالی فراهم آورد.این کتاب یک پیام روشن و ساده دارد:برای تبدیل شدن به یک مدرس خوب، ابتدا باید تجارب یادگیری دانشجویان را بشناسید و درک کنید.
براین اساس خواهید توانست به مجموعه ای از اصول و قواعد جهت تدریس اثر بخش در آموزش عالی دست یازید.
بخش 1: یادگیری و تدریس درآموزش عالی
بخش 2:طراحی و برنامه ریزی برای یادگیری
بخش 3: ارزشیابی و یهیود کیفیت