Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دکتر کیانی در نشست هم اندیشی و بالندگی حرفه ای:

سنجش میزان و کیفیت برگزاری دوره ها از شاخص های ارزیابی است

 در بخش دوم از کارگاه های برگزار شده در سومین نشست هم اندیشی و بالندگی حرفه ای کارشناسان نظارت و ارزیابی، کارشناسان مدیریت بالندگی  طراحی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی دوره های آموزشی را  مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.

دکتر کیانی معاونت نظارت و ارزیابی با بیان اینکه امسال عمده طراحی و اجرای دوره بالندگی بر عهده کارشناسان ارزیابی است گفت: یکی از شاخص های  ارزیابی کارشناسان این حوزه ، سنجش میزان و کیفیت دوره های برگزار شده توسط کارشناسان است.

در این بخش، ضمن بیان 3 گام اصلی، طراحی و مجوز اجرای دوره، برگزاری مطلوب، متفاوت و با کیفیت  و ارزیابی نحوه برگزاری آن و گرفتن کد به ویژگی های برگزاری دوره ها مبنی بر مسئله محور بودن، ضرورت نیاز سنجی و امکان سنجی در برگزاری و رعایت استاندارد، تشریحِ مشکلات و مسائل پیش رو و نیاز ها در برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی، نحوه تدوین و تهیه گزارش ها و گرفتن مجوز و شناسایی فرصت های بروز بالندگی  پرداخته شد.

همچنین در این نشست سه طرح بالندگی؛ طرح چتر بالندگی (آموزش همه گیر در دسترس و تکرار پذیر)، جشنواره 120( به اشتراک گذاری ایده ها و تجارب نو )و پاد آموز (فیلم های کوتاه متخصصین علوم تربیتی و نحوه عملیاتی کردن آن) معرفی و نحوه اجرای شدن و چالش های پیش رو  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در بخش عصرگاهی اولین روز از نشست، دکتر فرجی به تشریح و بررسی روش های بالندگی حرفه ای و در ادامه  ابراهیمی به ارائه مدل ارزیابی پرداخت.

پرسش و پاسخ کارشناسان و مسئولان نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان  از دیگر برنامه های این  نشست بود.