Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

برگزاری جلسه کنترل حضور و غیاب و ساماندهی تردد کارکنان در دفتر مرکزی حراست

جلسه کنترل حضور و غیاب و ساماندهی تردد کارکنان در روز سه شنبه مورخ 95/03/11 در دفتر مرکزی حراست با حضور مسئولان اداره کل امور اداری برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای ماجدی نیا سرپرست دفتر مرکزی حراست به لزوم ایجاد نظم و انضباط اداری و جلوگیری از اتلاف بیت المال با نظارت بر کنترل تردد کارکنان و فرهنگ سازی در بین آنها اشاره نمودند. در ادامه آقای زینلی معاون اداره کل امور اداری نیز به نقش آموزش و اطلاع رسانی در تقویت انضباط اداری و لزوم رعایت مدیران تأکید نمودند.