اطلاعیه مهارت آموزان ماده 28
1-منبع تحلیل محتوای کتب متوسطه دوره اول ادبیات فارسی در فایل ضمیمه (پایین صفحه)موجود می باشد.
2-منبع تربیت سیاسی و اجتماعی در فایل ضمیمه (پایین صفحه) موجود می باشد.
3-به اطلاع مهارت آموزان ماده 28 می رساند فایل جزوه درسی الگوهای تدریس و کاربرد آن از طریق پایین صفحه قابل دریافت است
4-نشانی محل آزمون مهارت آموزان ماده 28
تهران، خیابان شریعتی، انتهای خیابان معلم، مدیریت امور پردیس های استان تهران، مرکز شهدای مکه
5- منبع درسی طراحی آموزشی و طراحی واحد یادگیری را از فایل ضمیمه دریافت کنید.
6-منابع آزمون جبرانی هماهنگ کشوری – تابستان 95 –
|
توضیحات |
چاپ |
انتشارات |
نام نویسنده |
نام منبع |
نام درس |
ردیف |
|
،شماره پیاپی ۱۶،صفحات ۱۲۴-۱۵۰ |
دوره۸،شماره ۲ |
نسخه فارسی .۱۳۹۲ |
مجله رسانه |
نقش تحلیل محتوا در فرایند آموزش |
تحلیل محتوا و روش تدریس کتب درسی دوره دوم – زیست شناسی |
1 |
|
|
۱۳۹۳ |
نشر معاصر |
امان الله صفوی |
کلیات روش ها و فنون تدریس |
||
|
|
|
|
دفتر تالیف و برنامه ریزی گروه ریاضی |
کتب ریاضی دوره اول متوسطه |
تحلیل محتوا و روش تدریس کتب درسی دوره دوم – ریاضی |
2 |
|
|
|
|
دفتر تالیف و برنامه ریزی گروه ریاضی |
کتب ریاضی سال دهم |
||
|
|
|
|
دفتر تالیف و برنامه ریزی گروه ریاضی |
راهنمایی تدریس معلم یکی از کتب رباضی سی صفحه اول |
||
|
از لینک زیر میتوانند دانلود کنن http://lilibook.ir/ |
|
کیهان |
جورج پولیا ترجمه احمد آرام |
چگونه مساله را حل کنم جورج پولیا |
||
|
فصل ٥ و١٠ |
|
سمت |
حسن شعبانی |
*مهارت های آموزشی و پرورشی ( روش ها و فنون تدریس) جلد اول |
تحلیل محتوا و روش تدریس زبان فارسی اولویت با سه منبع اول است
|
3 |
|
فصل های اول تا ١٠ |
چاپ سوم. ١٣٩٠ |
مدرسه |
عبدالرحمن صفارپور |
*الگوهای یاددهی و یادگیری گام به گام تا انشای فارسی |
||
|
فصل های اول و دوم |
چاپ اول. ١٣٩١ |
مدرسه |
معصومه نجفی پازوکی |
*سواد خواندن آموزش درک خوانداری |
||
|
کل کتاب |
چاپ چهارم. ١٣٩١ |
مدرسه |
عبدالرحمن صفارپور |
بازی های دست ورزی |
||
|
کل کتاب |
چاپ چهارم. ١٣٩٠ |
مدرسه |
عبدالرحمن صفارپور |
آموزش مهارت نوشتن |
||
|
فصل های اول. دوم. سوم. |
چاپ سوم. ١٣٨٩ |
عابد |
حسن ملکی |
راهنمای تدریس (فنون و مهارت ها) |
||
|
کل کتاب |
1385 |
نشر دوران |
علی اکبرسیف |
اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی |
ارزشیابی از یادگیری |
4 |
|
www.arani.org |
1389 |
دفتر تالیف و برنامه ریزی کتب درسی |
آرین آرانی |
پودمان سنجش و اندازه گیری |
||
|
بخش اول |
- |
دفتر تالیف وزارت آموزش و پرورش |
دفتر تالیف وزارت آموزش و پرورش |
کتاب راهنمای کاردرس هنر پایه های ابتدایی |
تحلیل محتوا و روش تدریس هنر |
5 |
|
فصل 1 و 2 |
1390 |
رشد |
فاطمه فلسفی هایده ارسطو |
آموزش هنر با رویکرد درک مساله |
منابع آزمون جبرانی هماهنگ کشوری – تابستان 95 –
|
توضیحات |
چاپ |
انتشارات |
نام نویسنده |
نام منبع |
نام درس |
ردیف |
|
کل کتاب |
- |
مدرسه |
کد 6003 |
روش تدریس ریاضیات ابتدایی |
تحلیل محتوا و روش تدریس ریاضیات |
6 |
|
- |
- |
وزارت آموزش و پرورش |
دفترتالیف |
کتابهای ریاضیات شش پایه ابتدایی |
||
|
www.chp.sch.ir |
|
|
|
راهنمای تدریس تفکرو پژوهش فایل این کتاب درسایت پایگاه کتابهای درسی قابل دانلود است |
تحلیل محتوا و روش تدریس تفکر و پژوهش |
7 |
|
|
1391 |
مدرسه |
آقازاده و تورانی |
کتاب راهنمای آموزش مهارتهای تفکرو پژوهش |
||
|
|
1394 |
سمت |
حسن شعبانی |
روش تدریس پیشرفته |
||
|
فصل طراحی آموزشی مهارت های پیش از تدریس: ص 133 تا 212 |
1384 |
سمت |
حسن شعبانی |
مهارت های آموزشی و پرورشی |
طراحی و تولید واحد یادگیری |
8 |
|
فصل نهم مدیریت کلاس درس و فصل دهم بخش دوم روش های تدریس245 تا 385 |
1389 |
|
محرم آقازاده |
روش های نوین تدریس |
||
|
ص 29 تا 112 |
1386 |
مدرسه |
ترجمه محدرضا سرکار ارانی |
الفبای مدیریت کلاس |
||
|
کل جزوه |
1395 |
- |
ملیحه تعادلی |
جزوه طراحی و تولید واحد یادگیری |
||
|
فصل دوم از ص 17 تا 36 فصل دوم از ص 45تا 52 فصل سوم از ص 71تا 91 فصل هفتم از ص 216تا 219 |
چاپ دوم 1391 |
نشر کتابهای درسی |
ناهیدفلاحیان محمدباقرآرام مریم نادری _آمنه احمدی |
روش آموزش مطالعات اجتماعی ویژه تربیت معلم |
تحلیل محتوا و روش تدریس مطالعات اجتماعی |
9 |
|
نخست، تحلیل محتوا و معیارهای انتخاب محتوا. دوم، سازماندهی محتوا . سوم، روش های تحلیل محتوا با تاکید بر روش ویلیام رومی. چهارم، روش های تدریس |
چاپ دوم 1388 |
انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی |
کورش فتحی و اجارگاه |
تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی |
تحلیل محتوا و روش تدریس کتب درسی دوره دوم - فیزیک |
10 |
7-ادامه منابع آزمون جبرانی ماده 28
ادامه منابع
|
ردیف |
نام درس |
منبع |
|
1 |
اصول و روش های تدریس |
روشها و فنون تدریس :دکتر شعبانی انتشارات سمت چاپ سال 92 یاد دهی و یادگیری دکتر مهر محمدی انتشارات مدرسه چاپ سال 92 |
|
2 |
تحلیل محتوا کتابهای دینی و قرآن (1) |
کتابهای دینی و قرآن متوسطه اول و کتاب راهنمای عملی تحلیل محتوای کتابهای درسی دکتر محمد نوریان نشر شورا تهران 1393 |
|
3 |
تحلیل محتوا کتابهای دینی و قرآن (2) |
کتابهای دینی و قرآن متوسطه دوم کتاب راهنمای عملی تحلیل محتوای کتابهای درسی دکتر محمد نوریان نشر شورا تهران 1393 |
|
4 |
اخلاق حرفه ای معلم |
آداب تعلیم و تعلم دراسلام شهید ثانی ، ترجمه محمد باقر حجتی دفتر نشر فرهنگاسلامی تهران سال 71 چاپ هفدهم (بخش دوم ) اخلاق حرفه ای ، فرامرز قراملکی انتشارات مجنون تهران چاپ هفتم سال 94 (فصل 1 تا 5 ) |
|
6 |
ارزشیابی از یادگیری (2) |
کتاب دکتر علی اکبر سیف انتشارات دوران چاپ اول ویرایش سوم ( فصل 11- 13- 16- 17- 18 ) |
|
7 |
مسائل دوره متوسطه و کاربرد آن |
روانشناسی رشد ،دکتر احمدی روانشناسی عمومی ،هیلگارد انتشارات رشد چاپ سال 92 ( بخش رشد نوجوان) مسائل نوجوان ،دکتر شرفی انتشارات رشد مسایل آموزش و پرورش اهداف آموزشی ، انتشارات مدرسه آیین نامه ها و قوانین مقررات دوره متوسطه انتشارات مدرسه |
| 8 | روانشناسی -پرورشی |
روانشناسی پرورشی نوین، علی اکبر سیف، ویرایش هفتم، فصل 1 - 3 - 4 - 6 - 8 - 10 - 16 |
| 9 | اخلاق حرفه ای در اسلام رشته مربی پرورشی |
اخلاق حرفه ای، احد فرامرزی قراملکی، انتشارات مجنون
|
| 10 | بهداشت، سلامت، صیانت و حفظ محیط زیست، | بهداشت عمومی آموزش و پرورش |
| 11 | کاربرد هنر در تربیت | آموزش عمومی هنر، چیستی، چرایی، چگونگی تألیف محمود مهر محمودی، انتشارات مدرسه ، از فصل اول تا آخر فصل چهارم صفحه 175 |
| 12 |
الگوی تدریس و کاربرد آن در آموزش |
بروس جویس و مارشاویل، الگوهای نوین تدریس، ترجمه محمدرضا بهرنگی، مرکز نشر و ترجمه کتاب1385جرج براون، تدریس خرد، ترجمه علی رووف، صفحه 168 تا 245 |
مهارت آموزان ماده 28 منبع درسی
اطلاع
اطلاع