مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد:
مناقصه عمومی دو مرحله ای،خرید، تامین، نصب و بهره برداری از سامانه داشبورد مدیریتی، انبار داده و طراحی نظام ثبتی دانشگاه فرهنگیان
مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان با اعلام خبر مناقصه عمومی دو مرحله ای،خرید، تامین، نصب و بهره برداری از سامانه داشبورد مدیریتی، انبار داده و طراحی نظام ثبتی دانشگاه فرهنگیان جزییات مربوط به این مناقصه را به شرح ذیل اعلام کرد.
الف)دستگاه مناقصه گزار: دانشگاه فرهنگیان ( سازمان مرکزی)
ب) موضوع مناقصه: خرید، تامین، نصب و بهره برداری از سامانه داشبورد مدیریتی ،انبار داده و طراحی نظام ثبتی دانشگاه فرهنگیان ( به شرح مشخصات عمومی و اختصاصی اعلامی در اسناد مناقصه )
ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:
مبلغ تضمین 220/000/000ریال(به حروف دویست و بیست میلیون ریال) به صورت ضمانت نامه بانکی و یا چک تضمین شده بانکی معتبر و یا سپرده نقدی به شماره حساب (شبا) 510180000000000190714268 IR بانک تجارت شعبه آپادانا- نوبخت کد 371 در وجه دانشگاه فرهنگیان ( با اعتبار سه ماهه)
د)نحوه آخرین مهلت دریافت اسناد و شرایط مناقصه:
دفترچه اسناد و شرایط مناقصه ، منوط به ارائه معرفی نامه کتبی و نیز اصل فیش واریزی به مبلغ 500/000 (پانصد هزار ریال ) ( به حساب شماره 2173079017003بانک ملی به نام درآمدهای اختصاصی بابت خرید دفترچه اسناد مناقصه) حداکثر به مدت 5 روز از تاریخ نشر آگهی در محل اداره کل حقوقی ، قراردادها و رسیدگی به شکایات ( سازمان مرکزی) دانشگاه به نماینده مناقصه گران تحویل می گردد.
ه)آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها و تاریخ گشایش پاکتها:
اسناد و پیشنهادهای مناقصه گران شامل پاکت های لاک و مهر شده الف- ب- ج (در داخل پاکت لفاف) می بایست حداکثر ظرف 10روز از آخرین مهلت دریافت اسناد به اداره کل حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات تسلیم و رسید دریافت شود. کمیسیون مناقصه به منظور گشایش پیشنهادها رأس ساعت.10صبح روزیکشنبه مورخ95/6/28 در محل سازمان مرکزی دانشگاه به نشانی ذیل تشکیل می گردد.
تلفن تماس ضروری 87751341-87751353
نشانی: تهران شهرک قدس ، بلوار شهید فرحزادی، خیابان تربیت معلم ، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان