Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد:

ضرورت کسب مهارت های مختلف درکنار رشته تخصصی اصلی برای معلمان

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: معلم تراز جمهوری اسلامی ایران باید علاوه بر حوزه کاری خویش در یک مبحث علمی نیز مهارت داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صادق زاده قمصری که ظهر امروز از طریق ویدیو کنفرانس در سومین گردهمایی طرح رویش سخن می گفت، اظهار کرد: دانشجو کسی است که به دنبال دانش است و انجمن های دانشجویی نیز فعالیتی تخصصی و مرتبط با توسعه دانش برعهده دارند.

وی افزود: دانشجویان و اساتید به مبحث دانش آفرینی و آموزش دانش مرتبط هستند و باید در تولید دانش نقش ویژه ای را ایفا کنند  و علاوه بر رشته تحصیلی خود در یک حوزه تخصصی نیز مهارت کسب کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: معلم طراز جمهوری اسلامی ایران باید علاوه بر حوزه کاری خویش در یک مبحث علمی نیز مهارت داشته باشد و این مهم را در فضای دانشگاه و مدارس تسری دهد.

حجت الاسلام صادق زاده افزود: وجود انجمن های علمی و دانشجویی در راستای تبادل علم و تجربه در دانشگاه ها بسیار مؤثر است و تقویت این انجمن ها در دستور کار ماست.

وی از میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سومین گردهمایی رویش اساتید و دانشجویان کشور تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این دوره دستاوردهای بسیاری در حوزه علمی و دانشجویی داشته باشد و دانشجویان و اساتید در استان فرهنگی کردستان و شهر تاریخی سنندج ایام خوبی داشته باشند.

حسین دهقان مدیرکل امور اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: منش علمی زمینه ساز تعالی و توسعه علمی بین دانشجویان است و در این راستا نیز تفکر انتقادی جزئی از منش علمی دانشجویان است.

وی از میانه روی، پشتکار، دوراندیشی و خلاقیت به عنوان شاخص های منش علمی نام برد و بر توجه ویژه دانشجو معلمان نسبت به این مهم تأکید کرد.