کسب توفیق شرکت کنندگان در نخستین دوره مهارت آموزی
یکی از وظایف دانشگاه فرهنگیان، به عنوان دانشگاهی مأموریت گرا تأمین، تربیت و توانمندسازی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، تعیین میزان صلاحیت حرفه ای متقاضیان ورود به عرصه آموزش و پرورش است. بر همین اساس، برگزاری ارزشیابی صلاحیت حرفه ای (اصلح) به مثابه ابزاری برای کنترل کیفیت خروجی و به متقاضیان اعلام شده بود.
با بررسی تاریخچه تعلیم و تربیت در ایران، میتوان نتیجه گرفت ارزشیابی صلاحیت حرفه ای و حوزه ای و در عین حال ضروری بوده و دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرجع منتخب وزارت آموزش و پرورش، این خلأ را باید برطرف میکرد.
برگزاری آزمون مهارت آموزان 1394 اعتراضاتی در پی داشت این اعتراضات با نظر مساعد مورد بررسی قرار گرفت.
برای خانواده های معظم ایثارگران ضوابط قانونی تعدیل کننده اعمال شد.
بر این اساس، کماکان مهارت آموزان در سه دسته قرار میگیرند.
جهت اطلاع از جزییات و مشروح مطالب مذکور به سایت معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مراجعه فرمایید.