آموزش تاریخ در دانشگاه
تألیف: آلن بوث
ترجمه: سید محسن علوی پور
ناشر: انتشارات سمت
چاپ: اول، 1394
کتاب حاضر برای جامعه علمی رشته تاریخ در حوزه مباحث آموزش و یادگیری تاریخ ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: یادگیری تاریخ با هدف فهمیدن
فصل سوم: یادگیری تاریخ از چشم انداز دانشجویان
فصل چهارم: رویکردها به تدریس تاریخ
فصل پنجم: ایجاد بافتار مناسب برای یادگیری
فصل ششم: راهبردهای یادگیری فعال در کلاس تاریخ
فصل هفتم: ترویج استقلال در یادگیری
فصل هشتم: ارزیابی معطوف به فهم
فصل نهم: بهبود و رشدفهم از تدریس