Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

گزارش یکصد و دومین جلسه شورای مدیران معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع

یکصدودومین جلسه شورای مدیران معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع؛ در روز دوشنبه مورخ 29/09/ 1395 و با حضور اعضای محترم شورا آقایان دکتر خاکی، دکتر مصلحی، آقاخانی، محمدی، چناری، آقایی، اورنگ، سلیمی و سرکارخانم دکتر علی نژاد، در محل دفتر معاونت با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید راس ساعت 7.30 صبح تشکیل و با دستور جلسات ذیل آغاز گردید.

  • پیش از دستور
  • جمع بندی و بحث و بررسی پیرامون موضوعات و محورهای مطروحه در اجلاس دوازدهم روسا
  • مسائل جاری

 در ابتدای جلسه و در بخش پیش از دستور، دکتر خاکی ضمن خوشامد گویی ؛ به برخی اقدامات انجام شده  در فرایند برگزاری دوازدهمین اجلاس  اشاره نموده و ضمن مثبت قلمداد کردن بازخوردهای مدیران محترم استانها /پردیس ها و واحدهای تابعه از محتوای اجلاس مذکور که با حضور همه نظام مدیریتی دانشگاه که در 25 و 26 آذر ماه در محل مجتمع آدینه برگزار شد؛ خواستار پیگیری برخی موضوعات دیگر به شرح موارد ذیل شدند:

  • لزوم عدم از ورود به برخی موضوعات و مسائل تفرقه آفرین در مسائل اجرایی و مدیریتی دانشگاه
  • الزامات فراروی دانشگاه در مداقه بیشتر در پاسخگویی هر چه بهتر به مراجع نظارتی فراتر بالاخص سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات
  • الزامات فرارو پیرامون تمهید مقدمات ورود 10/000 داشجوی مهارتی (ماده 28) به دانشگاه در سال جاری
  • لزوم پاسخگو بودن حوزه های ذی ربط معاونت پیرامون سئوالات مطرحه از سوی حاضرین در همایش اجلاس روسا

همچنین اشاراتی در خصوص تعیین وضعیت افراد مامور به دانشگاه و تعیین وضعیت فوق العاده مدیریت مامورانی که متصدی پست های مدیریتی میانی و یا پایه هستند .برای سال جاری و آینده داشتند. در ادامه ودر بخش پیش از دستور هریک از مدیران کل محترم، برخی از مسائل لازم التوجه مرتبط با حوزه ذی ربط خود را مطرح و خواستار بذل توجه از جانب معاونت محترم و سایر مدیران شدند.

در بخش دوم جلسه و برمبنای مبحث ارائه شده در جلسه و در جمع بندی مباحث از جانب آقای دکتر خاکی و اعضای شورا:

  • درخصوص پرداخت حق التدریس عوامل ماده 28 در سال 95-94 مقرر گردید مبنای پرداخت ساعت  حق التدریس جاری باشد و اطلاعات آن  جمع بندی شده و مطابق آیین نامه استخدامی عمل شود. 
  • مقرر گردید لیستی از افرادی که قرار است از محل 50 ردیف هیات علمی، در دانشگاه فرهنگیان هیات علمی شوند؛ تهیه و به دفتر معاونت ارسال گردد تا بررسی های مجدد درخصوص نیازهای استانها و پردیس در جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی فرایند هیات علمی شدن انجام پذیرد. 
  • مقرر گردید کارگروهی با حضور نمایندگان اداره کل مالی / طرح و برنامه / دانشجویی / حقوقی؛ درخصوص تصمیم گیری پیرامون مسائل ترم تابستان (با ذکر نام) / اصلاح زمان 7.5 ماه در طول سال / کسر 25 یا 45 درصد بابت خوابگاه و غذا / دانشجویان کمتر از ... مشمول 25 درصد و سایر موارد با مدیریت اداره کل امور مالی تشکیل و نتایج و مصوبات کارگروه در قالب پیشنهادات اجرایی به دفتر معاونت ارسال شود.
  • مقرر گردید بخشنامه ای برای مدیران استان ها و اعضای هیات علمی پیرامون نحوه استفاده از مزایای یکماه مرخصی استحقاقی اعضای هیات علمی منوط به اعلام مرخصی ها / ورود و خروج  منظم با ثبت در سیستم/ اعلام کل ماموریت در طول یکسال، تدوین و ارسال شود. 
  • مقرر گردید نامه ای از سوی اداره کل منابع انسانی  درخصوص زمان ارسال و وصول شرح وظایف به مدیریت های استانی، تاریخ تحویل و دریافت در سیستم از سوی مدیران مذکور، رویت نامه تدوینی از طریق اتوماسیون برای 21 استان / پردیس سئوال کننده در همایش اجلاس روسا که اعلام کرده بودند شرح وظایف برای آنها ارسال نشده، تدوین و از طریق کارتابل معاونت ارسال شود. درضمن این جوابیه به تمام کشور رونوشت داده شود. 
  • مقرر گردید ارتباط آنلاین مدیران معاونت در ویدئو کنفرانس با مدیران استانی و پردیس ها بصورت  هر ماه دوبار، بوده و برنامه زمان بندی آن به استانها و پردیس ها اعلام شود. بر این اساس مدیران می توانند بر اساس روزهای اعلامی با آمادگی کامل در ویدئو کنفرانس شرکت نمایند.
  • مقرر گردید تفویض اختیار مالی برای تمام سطوح مدیریت در استانها (مرکز، پردیس، استان) بصورت محدود در مورد تشخیص حدود معاملات جزء، تنظیم و با تایید معاونت صادر گردد. 
  • مقرر گردید در جهت دانش افزایی و مهارت آموزی معاونان برنامه ریزی و توسعه مدیریت پردیس ها / واحدهای تابعه/ و معاون برنامه ریزی  مدیریت امور پردیس های استان، دوره  آموزشی در دی ماه سال جاری (1395) تمهید مقدمات مجوز، برنامه ریزی و اجرا گردد.برنامه اجرایی پیشنهادی دستور جلسه یکصد و سوم خواهد بود.
  • مقرر گردید شیوه نامه ای درخصوص پرداخت حق ایاب و ذهاب و غذای روزهای حضور برای اعضای هیات علمی(رایگان در روزهای حضور) و برای اعضای غیرهیات علمی (با پرداخت وجه)،  از سوی اداره کل پشتیبانی و رفاه تدوین و پس از تایید معاونت برای استان ها ارسال تا اطلاع رسانی لازم در سطح کشور انجام پذیرد.

در پایان جلسه برخی دیگر از مسائل جاری حوزه معاونت مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ و به مدیران محترم معاونت اعلام گردید. این جلسه در ساعت 10:00 به کار خود پایان داد.