Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
مدیر امور پردیس های استان اصفهان در کرسی یونسکو عنوان کرد:

کرسی ها منبع تولید فکر و پل ارتباطی بین دانشگاه ها، جامعه مدنی، جوامع محلی، پژوهش وسیاستگذاری است

دکتر عروف زاد مدیر امورپردیس های استان اصفهان در جلسه کرسی یونسکو با عنوان " معلمان به مثابه یادگیرندگان مادام العمر " که یکشنبه 12 دی 1395 برگزار شده بود، ضمن تشکراز حضور اساتید و قدردانی از دکترمهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان به عنوان عضو کرسی یونسکو و زمینه ساز اجرا و  برگزاری کرسی ها در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: در بسیاری از موارد کرسی ها منبع تولید فکر و پل ارتباطی بین دانشگاه ها، جامعه مدنی، جوامع محلی، پژوهش وسیاستگذاری هستند.

دکتر عروف زاد ادامه داد: هدف کلی این کرسی ایجاد و ارتقای سیستم یکپارچه پژوهش، آموزش، اطلاع رسانی و مستند سازی فعالیت های ناظر بر توسعه حرفه ای معلمان است .

وی همچنین با اشاره به اینکه کرسی " معلمان به مثابه یادگیرندگان مادام العمر" که حوزه های متعددی از اولویت های یونسکو رادرحوزه آموزش در بر می گیرد افزود: اهمیت  فعالیت های کرسی دررشد مهارت های حرفه ای  معلمان وحوزه تربیت معلم  بیشتر آشکار می شود.

مدیر امور پردیس ها استان با تاکید بر اهمیت شرایط و موقعیت فیزیکی در یادگیری تصریح کرد: ما به عنوان یک عضو هیئت علمی یا استاد ممکن است در فضای کلاس و یا سالن سخنرانی با آشفتگی روانی روبرو شویم که این مسئله مبنای علمی دارد.

وی اضافه کرد: تمام چیدمان ها ورنگ آمیزی های  اطراف ونحوه ی قرارگرفتن و فاصله مخاطبین  هر یک می تواند روی فضای یادگیری تأثیرگذار باشد و رفتارها را جهت دهد.

دکتر عروف زاد با اشاره به مؤلفه های  گوناگون تاثیرگذار در رفتار  خاطر نشان کرد: موقعیت فیزیکی  به عنوان جرقه ای است که می تواند در روند ایجاد یادگیری تاثیرگذار باشد.

وی با ذکر تئوری اثر پروانه ای در حوزه مدیریت افزودند: اگر معلم بتواند با رفتار و دانش خود جرقه ای  در ذهن مخاطبین بزند بسیار می تواند اثرگذار باشد.

مدیر امور پردیس های استان در پایان ابراز امیدواری کرد: این جلسات بتواند در ارتقاء سطح نگرش و دانش معلمان درحوزه ی معلمی مؤثر باشد.