Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

دوره کارورزی در پردیس علامه طباطبایی اردبیل برگزار شد

دوره­ ی کارورزی با حضور آمنه احمدی استاد با تجربه کارورزی و همراهی اساتید این حوزه و هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، به مدت دو روز 9 و10 بهمن 95 در پردیس علّامه طباطبایی برگزار شد.

در این کارگاه­ های بالندگی کارورزی احمدی استاد ارائه دهنده، ضمن مروری بر کارورزی های چهارگانه یک، دو، سه و چهار، پاسخ به سوالات و پرسش ­های مدرّسان کارورزی دانشگاه فرهنگیان استان،  بیان ویژگی­ ها و خصایص کارورزی، تبیین اهمّیّت کارورزی و نقش آن در تداوم سیر پرورش معلّم فکور  بر ضرورت و پردازش به این بحث تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه  سازمان پژوهش و برنامه ­ریزی کتب درسی، اقدام به نگارش و تدوین کتب بر مبنای روی­کردهای جدید تربیتی کرده است، خواهان توجه مدرسان به محتوای کتب تألیفی شد.

احمدی با تأکید بر انتقال مفاهیم نوین به بدنه­ ی آموزش و پرورش، به بیان مطالبی درخصوص پیشگامی مدرّسان و رسالت سنگین آنان در عرصه­ ی علم و علم آموزی پرداخت.

در ابتدای این نشست دکتر احمد نورمند ضمن خیر مقدم و قدردانی از تلاش­ های مدرسان با اشاره بر لزوم پرداختن به بحث به روز شدن، تاریخ، اهمیت و مدل ها و روش های کارورزی در جهان و آموزش و پرورش بر توجه به مهارت آموزی علمی در کنار بحث های تئوری و علمی و تخصصی تاکید کرد.

وی با معرفی استاد برجسته کارورزی احمدی، ایشان را مادر کارورزی و نمونه­­ی بارز معلّمی در عرصه­ ی عملی و برون داد جریان تعلیم و تربیت معرفی کرد.

همچنین طی این نشست، احمدی ضمن گفتگو و تبادل نظر با اساتید کارورزی و دانش اموختگان دانشگاه فرهنگیان، به کسب اطّلاعات لازم درخصوص دستاوردهای نظری کارورزی، مزایا و معایب آن در مرحله اجرا پرداخت و  از بازنگری درس کارورزی در آینده خبر داد.