Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
درسومین کرسی ترویجی دانشگاه فرهنگیان مطرح شد:

واکاوی مرجعیت و سندیت معلمان در نظام آموزشی ایران

به گزارش معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان سومین کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی دانشگاه فرهنگیان با عنوان «واکاوی سندیت و مرجعیت معلمان در نظام آموزشی ایران» در روز دوشنبه 25 بهمن 1395 برگزار شد. کرسی های ترویجی دانشگاه فرهنگیان با هدف تکوین گفتمان تربیت معلم و شناسایی ظرفیت های اساتید این دانشگاه در پروراندن ایده­های علمی خود تا سطح نظریه پردازی تشکیل می شوند. این کرسی که با ارائه آقای دکتر رحمت الله خسروی و نقادی دکتر عبدالرضا سبحانی در سالن اجتماعات منطقه سه آموزش و پرورش تهران برگزار شد، با استقبال تعداد زیادی از معلمان و دانشجومعلمان مواجه شد.

در ابتدا، جناب آقای دکتر ساکی معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان بحثی در زمینه مرجعیت علمی معلم و پژوهشهای معلم محور از جمله درس پژوهی، اقدام پژوهی و روایت پژوهی ارائه کردند. بعد از آن، در این کرسی عرضه و نقد ایده علمی، پارامترهای کلان و خرد اثرگذار بر مرجعیت و نقش الگویی معلمان در جامعه توسط دکتر خسروی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ناقد این کرسی، با برشمردن نقاط قوت و ضعف این بحث، از صاحب کرسی درخواست کرد که با ارتقای مبحث خود از بعد روش شناسی، ایده خود را تکامل بخشد. در انتهای جلسه، پرسش و پاسخ حضار انجام گرفت.