برگزاری مسابقه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ویژه اساتید،کارکنان ، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

 

مرکزهوشمند سازی  در راستای توسعه استفاده از فناوری روز دنیا در جهت ایجاد سامانه ،سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز و با توجه به مفاد سند تحول بنیادین، سند برنامه درسی ملی و سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی در نظر دارد، مسابقه ای با موضوع توسعه فناوری اطلاعات ویژه اساتید ، کلیه کارکنان، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با رویکرد های جدید توسعه فناوری و آموزش را با اهداف ذیل برگزار نماید:

 

شیوه اجراء

شرکت کنندگان آثار تولیدی را که امکان بارگزاری در فرم ثبت نام دارد، بارگزاری نموده و در غیر این صورت به صورت بسته پستی به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند. پس از پایان مهلت، هیات داوران بر اساس معیار های فنی و محتوایی آثار برگزیده را انتخاب می نمایند. لازم است شرکت کنندگان مراحل زیر را برای ارسال  آثار بصورت پستی انجام دهند:

 

  1. تکمیل فرم ثبت نام 
  2. آثار تولیدی سخت افزاری نیز می بایست به همراه تمامی مستندات  ارائه اثر به آدرس دبیرخانه مسابقه ارسال گردد.

  3. از طریق پست الکترونیکی:ict@cfu.ac.ir پاسخگوی شرکت کنندگان محترم خواهد بود.

     

در صورتی که امکان بارگزاری اثر (نرم افزار) نباشد، اصل اثر تولیدی به صورت CD  برای دبیرخانه مسابقه ارسال نمائید. لازم به ذکر می باشد در صورت ارسال آثار بصورت بسته پستی ، در فرم ثبت نام در قسمت نحوه ارسال  گزینه «بسته پستی» انتخاب نمائید.

آدرس  دبیرخانه: تهران -شهرک غرب - بلوار شهید محمد مهدی فرحزادی - تقاطع نیایش - خیابان تربیت معلم - ستاد مرکزی دانشگاه فرهنگیان - مرکز هوشمندسازی - واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات   ارسال گردد.

در همین راستا و به منظور قدردانی از شرکت کنندگان در مسابقه، ضمن صدور تقدیر نامه مکتوب، به نفرات برتر در هر بخش جوایز ارزنده ای به شرح زیر اهدا خواهد شد:

  1. نفرات اول محورها در بخش های دانشجویی و اساتید/کارکنان یک دستگاه لپ تاپ 
  2. نفرات دوم محورها در بخش های دانشجویی و اساتید/کارکنان یک دستگاه تبلت هیبریدی (با پایه کیبورد) 
  3. نفرات سوم محورها در بخش های دانشجویی و اساتید/کارکنان یک دستگاه تبلت 

یاد آوری : برای شرکت در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، خواهشمند است ابتدا دستورالعمل مسابقه را به دقت مطالعه نمایید. ارسال تصویر حکم یا کارت دانشجویی در زمان ثبت نام الزامی است. کلیه آثار باید در قالب یک فایل فشرده با پسوند rar ارسال گردد. 

برای تکمیل فرم ثبت نام وارسال آثار اینجا کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات درباره مسابقه مدیریت یادگیری الکترونیکی  به آدرس cfu.ac.ir/elearning مراجعه نمایید.


نظرات کاربران