Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

برگزاری کارگاه های آموزشی ششمین دوره بالندگی حرفه ای کارشناسان معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان

در ادامه روند ششمین دوره بالندگی حرفه ای کارشناسان معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کارگاه های آموزشی - تخصصی برگزار شد.

در نخستین کارگاه، دکتر آیت اللهی مدیر دفترخاورمیانه بنیاد کیفیت کره (KFQ) با بیان اینکه در یک نظام پیچیده با برنامه و استراتژی پیچیده، نقش رهبری بسیار حائز اهمیت است افزود: ، رهبری نیز  برای رسیدن به اهداف مدیریت کیفیت در کنار مدیریت و دیگر اجزای نظام مثل کارکنان و اساتید نقش پر رنگی دارد.

وی با اشاره بر لزوم ورود برنامه های جدیدی در سازمان مثل نظام تعالی سازمانی برای بهبود وضعیت کیفیتِ مدیریت، تصریح کرد: مدل های تعالی سازمانی در واقع به دو قسم تقسیم میشوند نوع اول توانمند ساز ها (مواردی که به ما کمک میکنند و ما را توانمند میسازند) و قسمت دوم نتایج هستند.

دکتر آیت اللهی با بیان اینکه انجام مدل های توانمند ساز در نهایت به نتایج منتهی میشوند اظهار کرد: مدل های تعالی سازمانی بیشتر از آن که در مواردی چون صنعت نتایج دلخواه بدهند،در محیط های خدماتی بخصوص دانشگاه ها نتایج مطلوبتری ارایه میدهند چون این مدل ها تحت تاثیر جامعه،محیط،مردم و... هستند.

در دیگر کارگاه برگزار شده، دکترصداقت متخصص و مشاور پژوهش در علوم اجتماعی و رفتاری طی سخنانی  خاطر نشان کرد: برای درگیر کردن دانش آموزان در رابطه با ذهن پنهان، بهتر است آنها را در واکنش انجام شده قرار دهیم نه اینکه با روش کنش و عکس العمل به امتحان بکشیم.

برگزاری  آزمون  با طرح پرسشی پیرامون نحوه استفاده از پرسش ها در آزمون ها و نحوه چیدمان همچنین روایی و پایایی سوالات از دیگر بخش های کارگاه آموزشی بود.