Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

اهمیت، جایگاه، ضرورت کیفیت و سامان بخشی به فعالیت گروه های آموزشی

در نشست گروه های آموزشی با حضور دکتر موسی پور و دکتر کیانی تاکید شد:

دکتر کیانی در نشست گروه های آموزشی استانهای تهران –البرز و قم که به همت معاونت نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت، امروز در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، ضمن خیرمقدم به میهمانان  و تبریک  ایام  شعبانیه با اشاره به فرمایشات بنیادین و حمایتی رهبر فرزانه انقلاب در نشست اخیر هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و تاکید برحمایت های پیشین معظم له گفت: دانشگاه در ابعاد مختلف نیازمند تلاش برای بهره گیری از  رویکردهای تاکید شده است. امیدواریم  شما عزیزان که درحوزه پراثر آموزش نقش فعال و پیش برنده دارید بتوانید در خدمت به جامعه تربیت معلم اهتمام داشته باشید و  با استفاده از مکانیزم های ارزیابی، به ویژه ارزیابی درونی همواره با محوریت تعالی خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، ارزش آفرین باشید.  

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت با توجه به رویکرد اخیر دانشگاه در امرتدوین برنامه عملیاتی و ساز و کارهای ارزش گذاری اقدامات ناظر بر سامانه مدیریت عملکرد سازمانی از سوی دفتر نظارت، بر ضرورت توجه به برنامه و عمل آگاهانه در عرصه های مختلف در راستای اعتلای دانشگاه تاکید کرد.
در ادامه وی  برنامه های معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت حوزه های تابعه  (دفتر نظارت، ارزیابی تعالی سازمانی، مرکز سنجش شایستگی های حرفه ای منابع انسانی و بالندگی حرفه ای منابع انسانی  را ارائه و به عنوان گام موثری در ضابطه مندی، غایت نگری و هدفمداری برشمرد.

دکتر کیانی داشتن دغدغه ی  بهبود کیفیت در خدمات گروههای آموزشی را به عنوان رکن تعالی دانشگاه برشمرد و خواستار برنامه ریزی در راستای فهم دقیق شرایط موجود و تلاش برای رفع موانع و رشد و توسعه حداکثری شد.

در ادامه دکتر موسی پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به اهمیت گروه های آموزشی و نقش آنها در سامان بخشی به امور تفویض شده اشاره نمود و حرکت بر مدار ارزیابی درونی گروههای آموزشی را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای درک صحیحی از وضع موجود و اقدام بهنگام برای بهبود برشمرد.

وی تاکید کرد تجارب حاصل از این روند حاکی از نتایج ارزشمندی است که می توانند به مدد عمل مبتنی بر تفکر آگاهانه و برنامه تعالی بیاید.