دکتر ساکی در دومین نشست آموزشگری دانشگاهی اعضای هیئت علمی پیمانی جدید دانشگاه:
هویت حرفه ای اعضای هیات علمی بسته به امر پژوهش است
دکتر ساکی در دومین نشست آموزشگری دانشگاهی اعضای هیئت علمی پیمانی جدید دانشگاه، پژوهش را مایه رشد و یادگیری هرچه بیشتر اعضای هیات علمی برشمرد که نه صرف انجام مقررات و ضوابط اداری بلکه بعنوان یک آیین، روش و منش مورد نیاز در این حرفه به آن نگریست.
معاون پژوهش و فناوری، آموزشگری را با پژوهشگری درهم تنیده دانست که نمی توان بدون پژوهشگری به شایستگی آموزشگری نایل شد.
وی خاطر نشان کرد: در طی سالیان اخیر شرایطی حتی فراتر از دیگر دانشگاهها برای توسعه و تحرک پژوهشی در دانشگاهها پیش بینی شده که انتظار می رود استادان بیش از پیش از ظرفیتهای دایر بهره مند شوند.
دکتر ساکی گفت: برای توسعه و تحرک پژوهشی باید همواره فرصتهایی برای تامل و بازاندیشی در باره پژوهش فراهم باشد و در این خصوص از استادان خواست برای کمک به این امر، در برگزاری کرسی های علمی – ترویجی نقد و نظر و نشست های علمی – تخصصی در دانشگاه مشارکت نمایند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، آموزش پژوهی را سیاست و اولویت اصلی دانشگاه در حوزه پژوهش معرفی نمود که باید استادان در جهت گیریهای فعالیتهای علمی خود به آن توجه داشته باشند.
در ادامه معاون پژوهش به معرفی فرصت های پژوهشی در دانشگاه نظیر پژوهانه، فرصت پژوهشی تربیت حرفه ای، حق التشویق مقالات، کرسی ها و نشست های علمی، فرصتهای مطالعاتی، حمایت از ارایه مقاله در همایشهای داخل و خارج و ... پرداخت و به پرسش های حاضرین پاسخ گفت.