Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دکتر ساکی در دومین نشست آموزشگری دانشگاهی اعضای هیئت علمی پیمانی جدید دانشگاه:

هویت حرفه ای اعضای هیات علمی بسته به امر پژوهش است

دکتر ساکی در دومین نشست آموزشگری دانشگاهی اعضای هیئت علمی پیمانی جدید دانشگاه ، پژوهش را مایه رشد و یادگیری هرچه بیشتر اعضای هیات علمی معرفی کردند که باید نه برای صرف انجام مقررات و ضوابط اداری بلکه بعنوان یک آیین ، روش و منش مورد نیاز در این حرفه به آن نگریست . معاون پژوهش و فناوری آموزشگری را با پژوهشگری درهم تنیده دانستند که نمی توان بدون پژوهشگری به شایستگی آموزشگری نایل شد . ایشان خاطر نشان نمودند که در طی سالیان اخیر شرایطی حتی فراتر از دیگر دانشگاهها برای توسعه و تحرک پژوهشی در دانشگاهها پیش بینی شده که انتظار می رود استادان بیش از پیش از ظرفیتهای دایر بهره مند شوند . دکتر ساکی گفتند برای توسعه و تحرک پژوهشی باید همواره فرصتهایی برای تامل و بازاندیشی در باره پژوهش فراهم باشد و در این خصوص  از استادان خواستند که برای کمک به این امر ، در برگزاری کرسی های علمی – ترویجی نقد و نظر  و نشست های علمی – تخصصی در دانشگاه مشارکت نمایند . معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ، آموزش پژوهی را  سیاست و اولویت اصلی دانشگاه در حوزه پژوهش معرفی نمودند که باید استادان در جهت گیریهای فعالیتهای علمی خود به آن توجه داشته باشند .

در ادامه معاون پژوهش به معرفی فرصت های پژوهشی در دانشگاه نظیر پژوهانه ، فرصت پژوهشی تربیت حرفه ای ، حق التشویق مقالات ، کرسی ها و نشست های علمی ، فرصتهای مطالعاتی ، حمایت از ارایه مقاله در همایشهای داخل و خارج و ... پرداختند و به سوالات حاضرین پاسخ گفتند .