Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
دکتر ساکی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در جلسه هم اندیشی سرپرستان پردیس ها و مراکز آموزش عالی استان تهران:

دانشگاه فرهنگیان، روند توسعه را برای نیل به شکوفایی به سرعت طی می کند.

شنبه، 8/4/92 جلسه هم اندیشی سرپرستان پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان استان تهران، با حضور دکتر ساکی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، در سالن کنفرانس شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار شد. در این جلسه، دکتر ساکی، ضمن طرح نیازها و برنامه های دانشگاه برای پیشرفت و توسعه همه جانبه، خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان، در مسیر تکامل خود، به ترتیب، سه مرحله اساسی &quotاستقرار &quot، &quot تثبیت&quot و &quotشکوفایی&quot را طی می کند که هر یک مقتضیات خود را دارا می باشد. وی افزود: حمای

شنبه، 8/4/92 جلسه هم اندیشی سرپرستان پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان استان تهران، با حضور دکتر ساکی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، در سالن کنفرانس شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه، دکتر ساکی، ضمن طرح نیازها و برنامه های دانشگاه برای پیشرفت و توسعه همه جانبه، خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان، در مسیر تکامل خود، به ترتیب، سه مرحله اساسی "استقرار "، " تثبیت" و "شکوفایی" را طی می کند که هر یک مقتضیات خود را دارا می باشد.

وی افزود: حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در پیشبرد سریعتر اهداف دانشگاه فرهنگیان، نقش بسزایی داشته و ما نیز باید تمام سعی و تلاش خود را در این خصوص مصروف داریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد: با تکیه بر ظرفیت های مناسب موجود، دانشگاه فرهنگیان روند توسعه را برای نیل به شکوفایی به سرعت طی خواهد کرد.

 جذب 1200 هیأت علمی از منابع داخل و سامانه جذب وزارت علوم، توسعه ی دوره های تحصیلات تکمیلی، تدوین سند چشم انداز توسعه دانشگاه و کمک به توسعه فضا و تکمیل تجهیزات، از دیگر نکات مطرح شده توسط دکتر ساکی بود.

در ادامه جلسه، سرپرستان پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان استان تهران، پیشنهادها و نقطه نظرهای خود را  در حوزه های مختلف آموزشی بیان نمودند.