Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

تشکیل کمیته پیگیری و تکریم ارباب رجوع در دانشگاه فرهنگیان

در راستای  تاکید سرپرست دانشگاه فرهنگیان مبنی بر تکریم ارباب رجوع و پیگیری دقیق مکاتبات درون و برون سازمانی، اولین جلسه کمیته تکریم ارباب رجوع با حضور مدیران کل ستادی و نمایندگان معاونت ها در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی در این جلسه گفت: تکریم ارباب رجوع در دانشگاهی که مخاطبان آن اساتید و دانشجو معلمان هستند  از افتخارات ماست که باید قدر آن را بدانیم.
در اولین جلسه ی  این کمیته مقرر شد:  کمیته هفته ای دو بار جهت بررسی عملکرد دانشگاه در پاسخگویی به مراجعات تشکیل جلسه دهد.
شایان ذکر است ساز و کار مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مخاطبان و مسئولان دانشگاه در حال بررسی و طراحی است و به زودی از طریق پرتال و کانال رسمی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.