Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
جستجوی پیشرفته
 
 
جلال الدین محمد بلخی (مولانا)

جلال الدین محمد بلخی (مولانا)

معطوف بودن جریان تربیت به درون و باطن آدمی از نظر مولانا تحوّل باطن نسبت به تغییر ظاهر رتبة بالاتری دارد و ...

امام محمد غزالی     Al-Ghazali

امام محمد غزالی Al-Ghazali

هدف تعلیم و تربیت از نظر غزالی عبا رتند از: سعادت دین و دنیا، خشنودی خدا، تسلط بر نفس، وتهذیب اخلاق واحیای ...

ابن سینا (ابوعلی سینا)        Avicenna

ابن سینا (ابوعلی سینا) Avicenna

اصول کلی تربیتی از دیدگاه ابن سینا عبارت است از: 1- خودشناسی   2- رعایت تفاوتهای فردی 3- تنظیم برنامه ...

تقدّم تربیت بر تعلیم

تقدّم تربیت بر تعلیم

از بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)در دیداربا گروهی از دانشجویان مراکز تربیت معلم   : ...

روش ها و الگو های آموزش در قرآن

روش ها و الگو های آموزش در قرآن

قرآن روش‌هایی را برای تعلیم بیان می‌کند که می‌توان از آن برای دانش علوم مختلف بهره برد. در این بخش برخی ...

آداب تعلیم و تربیت در قرآن

آداب تعلیم و تربیت در قرآن

قرآن برای تعلیم و تعلم آداب خاصی را بیان می‌کند. در مسئله تعلیم قرآن به مسئله مهم و اساسی تعهد اشاره می‌کند ...

نگاه راهبردی به علم

نگاه راهبردی به علم

از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیداربا نخبگان دانشجو (89/7/14):                   ....در ...