Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
جستجوی پیشرفته
 
 
راه اندازی سامانه پیامک

راه اندازی سامانه پیامک

باتوجه به ضرورت اطلاع رسانی به موقع به دانشجویان واساتید دانشگاه فرهنگیان در برقراری ارتباط هدفمند،سامانه ...

جلال الدین محمد بلخی (مولانا)

جلال الدین محمد بلخی (مولانا)

معطوف بودن جریان تربیت به درون و باطن آدمی از نظر مولانا تحوّل باطن نسبت به تغییر ظاهر رتبة بالاتری دارد و ...

امام محمد غزالی     Al-Ghazali

امام محمد غزالی Al-Ghazali

هدف تعلیم و تربیت از نظر غزالی عبا رتند از: سعادت دین و دنیا، خشنودی خدا، تسلط بر نفس، وتهذیب اخلاق واحیای ...

ابن سینا (ابوعلی سینا)        Avicenna

ابن سینا (ابوعلی سینا) Avicenna

اصول کلی تربیتی از دیدگاه ابن سینا عبارت است از: 1- خودشناسی   2- رعایت تفاوتهای فردی 3- تنظیم برنامه ...

تقدّم تربیت بر تعلیم

تقدّم تربیت بر تعلیم

از بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)در دیداربا گروهی از دانشجویان مراکز تربیت معلم   : ...

روش ها و الگو های آموزش در قرآن

روش ها و الگو های آموزش در قرآن

قرآن روش‌هایی را برای تعلیم بیان می‌کند که می‌توان از آن برای دانش علوم مختلف بهره برد. در این بخش برخی ...

آداب تعلیم و تربیت در قرآن

آداب تعلیم و تربیت در قرآن

قرآن برای تعلیم و تعلم آداب خاصی را بیان می‌کند. در مسئله تعلیم قرآن به مسئله مهم و اساسی تعهد اشاره می‌کند ...

نگاه راهبردی به علم

نگاه راهبردی به علم

از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیداربا نخبگان دانشجو (89/7/14):                   ....در ...

گزارش عملکرد

گزارش عملکرد

شماره بخشنامه : 50000/5495/215                 تاریخ بخشنامه : 29/06/91