Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
جستجوی پیشرفته
 
 
دکتر لطفی دبیر کارگروه تخصصی دانشگاه فرهنگیان در وزارت علوم  ، تحقیقات و فناوری :

دانشگاه فرهنگیان حساس و وظایف آن هم حساس است چرا که معلمان آینده را تربیت می کند
دکتر لطفی دبیر کارگروه تخصصی دانشگاه فرهنگیان در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری :

دانشگاه فرهنگیان حساس و وظایف آن هم حساس است چرا که معلمان آینده را تربیت می کند

کارگاه آموزشی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح روز سه شنبه 6 شهریور 97،  با ...

در حاشیه سفر معاون نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه به اصفهان انجام شد:

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام ، بازدید از روند مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه و حضور در جمع اعضای هیات علمی
در حاشیه سفر معاون نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه به اصفهان انجام شد:

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام ، بازدید از روند مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه و حضور در جمع اعضای هیات علمی

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در مدت حضور خود در دانشگاه فرهنگیان اصفهان، در ابتداء ...

در سومین جلسه کمیته اجرایی ستاد بزرگداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران مطرح شد:

تقارن شایسته مراسم نکوداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران با تدوین قوانین زیر نظام تربیت معلم
در سومین جلسه کمیته اجرایی ستاد بزرگداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران مطرح شد:

تقارن شایسته مراسم نکوداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران با تدوین قوانین زیر نظام تربیت معلم

سومین جلسه کمیته اجرایی ستاد بزرگداشت یکصد سالگرد تربیت معلم در ایران سه شنبه 30 مرداد در پژوهشگاه مطالعات ...

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در نشست بدو ورود اعضای هیئت علمی:

آموزش و تربیت باید در تمام ابعاد شناختی، روانی،  عاطفی و آموزشی انجام شود
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در نشست بدو ورود اعضای هیئت علمی:

آموزش و تربیت باید در تمام ابعاد شناختی، روانی، عاطفی و آموزشی انجام شود

دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نگاه تک بعدی با نگرش آموزش محور محض به نظام تعلیم و تربیت ...