اصول طراحی برنامه درسی * ساختار کلان برنامه درسی ضمن برخورداری از بخش تجویزی یا الزامی (تک وضعیتی و تعیین تکلیف شده به شکل پیشینی)، ...
برنامه درسی تربیت معلم و ابعاد آن برنامه درسی به مجموعه فرصت های تربیتی نظام مند و طرح ریزی شده ( از سطح ملی، منطقه ای و محلی تا مدرسه و کلاس ...
رئیس دانشگاه فرهنگیان در جمع اساتید و کارکنان پردیس های سمنان تبیین کرد: ضرورت بازنگری عالمانه برنامه درسی تربیت معلم رئیس دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر ضرورت تغییر در برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: دلیل اینکه ما ...
رئیس دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: دانشِ آموزشِ محتوا (pck) متمایز کننده برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از سایر دانشگاه ها رئیس دانشگاه فرهنگیان، معلمی را حاصل دانشِ آموزشِ محتوا (PCK) دانست و گفت: دانش آموزش محتوا (pck) متمایز کننده ...
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان: گزینش سه مرحله ای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در آیین آغازین دوره توانمندسازی تخصصی کارشناس مسئولان و ...
ضرورت گزینش اصلح در دانشگاه فرهنگیان (2) فرایند گزینش از اهمیت بسیار بالایی در علم مدیریت و توسعه نیروی انسانی برخوردار است. کارشناسان و متخصصان از ...
قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش ماده 1 - گزینش مربیان پرورشی، معلمان و کلیه کارکنان آموزش و پرورش بر اساس فرمان مورخ 1361.10.15 حضرت امام ...
ضرورت گزینش اصلح در دانشگاه فرهنگیان (1) هسته های گزینش همواره نقش موثری را در به گزینی نیروی انسانی متعهد و متخصص سازمان ها داشته و این مهم باعث تقویت ...
دوره جدیدی از فعالیت های دانشگاه فرهنگیان در دولت جدید آغاز گردیده است که همراه با گام های مهم تحولی در سطوح مختلف دانشگاه؛ دانشجومعلمان، اساتید و کارکنان فضای کالبدی دانشگاه را دستخوش تغییرات مهم و جدید خواهد ساخت؛ در صفحه گام های تحولی به بررسی ابعاد مختلف این موضوعات پرداخته می شود.