عزیمت به کربلا در مسابقه فرهنگی

مسابقه فرهنگی یادواره شهدا ویژه دانشجو معلمان

اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان در نظر دارد  در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هرچه بهتر و بیشتر دانشجویان و دانش آموزان  از روحیه ایثار در دوران دفاع مقدس مسابقه فرهنگی یادواره شهدا  -9دی (روز بصیرت)  تا  22 بهمن ( روز بزرگداشت شهدا)؛ برگزار کند.

به همین منظور مسابقات  فرهنگی یادواره شهدا با بهره گیری از توانمندی دانشجو معلمان در زمینه تهیه فیلم، مصاحبه، عکس  و تدوین مستندات و خاطرات جنگ در قالب “طرح مستندسازی و ثبت آثار و خاطرات شهدا و رزمندگان معلم و دانشجو معلمان دوران دفاع مقدس” برگزار می شود.

دانشجومعلمان علاقمند می توانند آثار خود را حداکثر تا روز 22 اسفند همزمان با روز بزرگداشت شهدا به اداره کل شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان ارسال کنند.

 

محورهای اصلی طرح عبارتند از:

             -   تهیه فیلم کوتاه  ( معرفی شهدای شاخص، مصاحبه با اعضای خانواده همرزمان معلمان دوستان  و ...)

            -   گردآوری اسناد و آثار مکتوب ( دست نوشته، خاطرات، یادداشت‌های روزانه، زندگینامه، وصیت نامه، مدارک شخصی نامه دلنوشته و...)

 

 شایان ذکر است  به 3 نفر از دانشجویان برتر در تهیه فیلم کوتاه " با موضوع شهید و شهادت" ضمن تقدیر از سوی رییس دانشگاه کمک هزینه سفر به کربلای معلی و 3 نفر از دانشجویان برتر در تهیه آثار مکتوب  تقدیرنامه از سوی رییس دانشگاه و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تعلق خواهد گرفت.


نظرات کاربران