تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه فرهنگیان حائز رتبه در وزارت آموزش و پرورش

۰۴ اسفند ۱۴۰۴ | ۰۷:۵۷ کد : ۲۷۷۱۳۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۴۴
تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه فرهنگیان حائز رتبه در وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان در حاشیه جلسه هیأت رئیسه دانشگاه روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۳ و با حضور رجبعلی برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان، جلال دلقندی نماینده و مشاور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و اعضای هیأت رئیسه، از اباذر کافی موسوی (رتبه اول پژوهشگر برتر) و مهشید گلستانه (رتبه اول طرح های پژوهشی برتر) از میان اعضای هیات علمی و مهدی یاری (رتبه اول دانشجوی پژوهشگر) و سید طاها میرشمسی (رتبه دوم دانشجوی پژوهشگر برتر) از میان دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

text to speech icon
آخرین ویرایش ۰۵ اسفند ۱۴۰۴

نظر شما :