انتصاب مهرزاد حمیدی به عنوان « عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش»
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، 23 خرداد 1405، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش طی حکمی مهرزاد حمیدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان را به عنوان « عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش» منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق منویات رهبر شهید؛ حضرت آیت الله خامنه ای (ره) برای نسل امروز، نیازمند برنامه ریزی و عملیاتی نمودن تدابیر کارساز در این زمینه می باشد. نظر به اجرایی شدن ماده ۶۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و مفاد بند (۴) ماده (۲) آیین نامه شورای هماهنگی و نظارت بر فرهنگ ایثار و شهادت، مبنی بر تشکیل شورای ترویج این فرهنگ غنی و بسیار ارزشمند و با توجه به تجربیات ارزنده تان، به موجب این ابلاغ به عنوان « عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش » منصوب می شوید.
امید است، با حضور فعال پویا و مستمر جناب عالی در جلسات شورای مزبور، در خصوص برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی برای اجرای بهینه سیاست های کلان و مصوبات شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش، اقدام های موثری انجام گیرد.

نظر شما :