با حضور مهرزاد حمیدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان؛

سی و چهارمین جلسه از دوره دوم هیات ممیزه دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۱:۵۶ کد : ۲۷۸۲۴۲ اخبار و اطلاعیه ها - اصلی
تعداد بازدید:۲۶۳
در سی و چهارمین نشست هیات ممیزه دوره دوم دانشگاه فرهنگیان درخواست ارتقاء به دانشیاری دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه مورد تایید قرار گرفت.
سی و چهارمین جلسه از دوره دوم هیات ممیزه دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، سی و چهارمین نشست هیات ممیزه دوره دوم دانشگاه فرهنگیان روز یکشنبه 24 خرداد ۱۴۰۵، در سالن شهید چمران سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این جلسه درخواست ارتقاء به دانشیاری دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه، رضا فلاح مقدم، رشته ریاضی جبر از دانشگاه فرهنگیان استان تهران و طیبه تجری، رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت.

text to speech icon
آخرین ویرایش ۲۵ خرداد ۱۴۰۵

نظر شما :