برگزاری جلسه معرفی نخستین کنگره بینالمللی تعلیم و تربیت
به گزارش معاونت پژوهش و فناوری، روز دوشنبه مورخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۵، حجت الاسلام والمسلمین سیدنقی موسوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر ضرورت اهتمام ویژه نسبت به برگزاری باشکوه این کنگره، خواستار جلب مشارکت فعال استانها و اعضای هیات علمی دانشگاه شد.
در ادامه علی محبی، دبیر علمی کنگره، ضمن تشریح محورهای اصلی و اهداف کلان کنگره، ساختار نشستهای تخصصی را تبیین کرد.
وی با ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه برگزاری پیش نشستها، بر ضرورتهای علمی و پژوهشی در هر بخش تاکید کرد.
در بخش دیگری از این جلسه، علی محمدی، رئیس دانشگاه استان تهران، با اشاره به اهمیت راهبردی این کنگره، تصریح کرد: هدف غایی این کنگره، دستیابی به مرجعیت علمی و بهروزرسانی دانش در حوزه تخصصی تعلیم و تربیت است.
وی همچنین بر لزوم پیگیری مستمر مصوبات توسط هیات امنا و جلب حمایتهای لازم برای پیشبرد اهداف علمی کنگره تاکید کرد.
در پایان این جلسه، مقرر شد پیگیریهای لازم برای اجرایی شدن محورهای مورد تاکید کنگره توسط هیات امنا انجام شود و بسترهای لازم جهت نقشآفرینی حداکثری اعضای هیات علمی در استانهای سراسر کشور فراهم شود.

نظر شما :