بازدید معاون سازمان مرکزی از دانشگاه فرهنگیان قزوین و دیدار با مدیریت شهری

۲۶ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۷:۲۶ کد : ۲۷۸۲۷۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۵
بازدید معاون سازمان مرکزی از دانشگاه فرهنگیان قزوین و دیدار با مدیریت شهری

 به گزارش روابط عمومی  دانشگاه فرهنگیان فرهاد علی‌پور، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان روز سه‌شنبه ۲۶ خردادماه با حضور در استان قزوین، از بخش‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان بازدید کرد و در ادامه طی دیدارهایی جداگانه با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، راهکارهای توسعه این دانشگاه را بررسی کرد.

 

✨ضرورت حرکت به سوی «سازمان یادگیرنده»

▫️علی‌پور در جریان بازدید از زیرساخت‌های آموزشی و در نشست با مسئولان دانشگاه، بر ضرورت تبدیل دانشگاه فرهنگیان به یک «سازمان یادگیرنده» تأکید کرد و گفت: «توانمندسازی اعضای هیئت علمی، بازنگری در برنامه‌های درسی و تفویض اختیارات اجرایی به استان‌ها در کنار ساماندهی وضعیت حق‌التدریس‌ها، از اولویت‌های اصلی برای ارتقای کیفیت تربیت‌معلم در کشور است.»

 

▫️در این برنامه، مصطفی غفاری، رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین با بیان اینکه «آموزش، قلب دانشگاه است»، بر استانداردسازی فضا و تجهیزات کلاس‌های درس تأکید کرد. همچنین حسن رضایی، رئیس دانشکده زبان و ادبیات، به ظرفیت‌های علمی قزوین اشاره کرد و خواستار بهره‌گیری از اساتید برجسته و بازنگری در سرفصل‌های تخصصی شد.

 

✨تقدیر از حمایت‌های مدیریت شهری قزوین از دانشگاه فرهنگیان

▫️بخش دیگری از برنامه‌های این سفر، دیدار معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور با مهدی صباغی، شهردار قزوین و فرج‌الله فصیحی رامندی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بود.

 

▫️در این دیدار، علی‌پور با قدردانی از مدیریت شهری قزوین، از اهتمام ویژه و نگاه حمایتی شهردار و رئیس شورای شهر نسبت به جایگاه دانشگاه فرهنگیان تجلیل کرد. وی با تشکر از تعامل سازنده شهرداری و شورا، نقش مدیریت شهری را در بهبود فضاهای کالبدی و زیرساختی برای دانشجومعلمان بسیار ارزشمند و کلیدی توصیف کرد.

 

▫️در پایان این بازدید، مسئولان بر استمرار همکاری‌های دوجانبه میان دانشگاه و مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف آموزشی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان قزوین تأکید کردند.

text to speech icon
آخرین ویرایش ۲۶ خرداد ۱۴۰۵

نظر شما :