پیام تبریک،؛
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تهران به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان
بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران ارجمند، اساتید گرانقدر و پیشکسوتان عزیز تعلیم و تربیت
فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان را که یادآور جایگاه والای مهرورزی، همبستگی و قدرشناسی از سرمایه های ارزشمند نظام آموزشی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم.
بازنشستگان فرهیخته، گنجینه های تجربه، اخلاق و معرفت این مرز و بوم هستند. زحمات یک عمر مجاهدت خاموش شما در تربیت نسل های آینده، هیچگاه از یاد و تقدیر این مجموعه پاک نخواهد شد. بدون تردید، عزت و بالندگی امروز دانشگاه فرهنگیان، مرهون جانفشانی ها و دلسوزی های شما عزیزان است.
از درگاه خداوند متعال برای تمامی همکاران شاغل و بازنشسته، بهروزی، سلامت و آرامش در کنار خانواده های محترم مسئلت دارم. امید که همواره سایه تکریم و مهر بر کانون گرم خانواده ها و جایگاه والای بازنشستگان مستدام باد.
روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان تهران
پیام رسان ایتا|پیام رسان بله|پیام رسان روبیکا

نظر شما :